General Administration Manager

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ HB-KMIX
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh; Điện Biên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Organize and supervise the implementation of tasks related to internal affairs, foreign affairs, ceremonies, and logistics.
- Complete & update requirements for annual ISO assessment
- Update and standardize the system of regulations, rules, processes, organizational structure, functions and duties of administrative staff and monitor their implementation and compliance.
- Translate and interpret documents from Vietnamese to English to report to the Board of Directors and interpret the content of internal meetings or meetings with customers and suppliers of the entire company when they arise.
- Research, draft and submit regulations applicable to the company, build the company&039;s organizational structure and organize implementation.
- Implement the requirements set forth by superiors while actively maintaining and expanding effectively business relationships as well as transactions with external partners and business organizations
- Coordinate with other departments in human resource management and act as a bridge between the Board of Directors and employees in the company
- Carry out Asset management- tools and office supplies, supervise, monitor and manage the procurement, allocation, repair and management of assets at the Office, tools and equipment according to regulations
- Plan and advise superior leaders on regulations and sanctions related to the Administrative field
- Carry out legal procedures related to changing the company&039;s business license and investment certificate
- In charge of the Company&039;s legal affairs, working with authorities related to administration such as: Police, Fire Prevention, Neighborhood, etc.
- Support the organization of internal and external events of the company, and internal cultural ideological work
- Develop regulations and make plans to relate to the use of company assets and equipment.
- Manage reception, administrative, archives, housekeeping,
- Building manager
- Ensure a working environment as well as a cultural environment for all employees of the company.
- Develop plans and organize and supervise the implementation of safety and order, labor safety, labor hygiene and fire and explosion prevention.
- Responsible for ensuring administrative activities to serve activities within the company

Yêu cầu công việc

Job Requirement
- Having the ability to present, MC, and organize events is an advantage
- Have experienced in a similar position for at least 3- 5 years
- English: listen, speak, read, write fluently
- Graduated from university with relevant majors such as: Human Resource Management, Office Management, Law, Administration- Human Resources,...
- Age from 30- 35
Candidate

Quyền lợi

Office equipment support
Professional working environment
- 13th month salary
- Office equipment support
- Free underground parking
- Bonus according to the company&039;s performance
- Negotiable salary according to ability
- Professional working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-27 01:05:30

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin General Administration Manager - Mã tin đăng: 4223172. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ HB-KMIX

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Việc làm cấp cao
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây