General Manager - Giám đốc Khách sạn 4 sao theo phong cách Nhật

CÔNG TY TNHH BLUE ELATION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Nai; Lâm Đồng; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
10 - 20 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Responsible for the overall satisfaction and achievement of the hotel’s goals.
Build a professional, efficient working environment that strongly reflects Japanese culture, with particular emphasis on training staff in accordance with OMOTENASHI hospitality standards.
Participate in the planning and preparation of staffing, infrastructure, business strategies, marketing activities, and other essential tasks for the hotel pre- opening.
Recommend the hotel’s budget, marketing and business strategies and manages within approved plans and objectives. He/she is responsible for the direct supervision of the hotel’s managers and the indirect supervision of all hotel employees.
Maintain and strengthen positive relationships with partners, suppliers, and other stakeholders. Develop and maintain relationships within local authorities.
Lead and guide department heads to effectively control costs and achieve revenue targets.
Delivery and ensure appropriate hiring, training, motivating, coaching, counseling and development of team members according to the changing needs of the business and compliance with all applicable labor laws and internal regulations.
Maintain and ensure the smooth operation of all departments within the hotel at all times.
Responsible for business performance and hotel operations management to ensure good business growth results according to the Company&039;s target plan.
Develop and manage the hotel’s budget, forecasting revenue and expenses, analyzing financial performance, and implementing cost- saving measures to optimize profitability and achieve financial targets.
This position is responsible for managing daily hotel operations to achieve planned goals for revenue and profit while maintaining standards for guest satisfaction, employee satisfaction, quality assurance, and asset protection; provide leadership, training, direction and support to hotel employees; maintain a high- quality product.
Develop strategies, directions, and implementation plans for the hotel&039;s business operations, marketing activities, and brand promotion.

Yêu cầu công việc

Strong understanding and deep knowledge of Japanese culture.
In- depth knowledge and hands- on experience in managing all hotel departments, including Housekeeping, Food & Beverage, Sales & Marketing, Finance, Human Resources, Maintenance, and Security.
Strong leadership, interpersonal, and training skills.
Minimum of 10 years of experience in operational management of 4- star hotels or resorts, including 3 years in a General Manager position.
Candidates with experience in the pre- opening phase of 4- to 5- star hotels will be given priority.
Proficient in business English.
Minimum of 3 years’ experience in managing Japanese- style hotel operations.
Well- versed in Japanese- style service standards and hotel operational procedures.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-04 20:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
11/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Giám Đốc
Kinh nghiệm yêu cầu
10 - 20 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Việc làm cấp cao
Khu vực
Đồng Nai; Lâm Đồng; Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin General Manager - Giám đốc Khách sạn 4 sao theo phong cách Nhật - Mã tin đăng: 5242586. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BLUE ELATION

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây