Monthly promote training sessions for PG Kitchen + Living
Check the shops which don&039;t have a PG for a plan to increase brand recognition and a suitable business plan
Set- up training plan, time and estimate the cost of training session.
Weekly prepare detailed plan to check the shop operation
After each training session, test PG&039;s knowledge and classify each person&039;s competency framework
Traning PGs: Sales skills, product knowledge, display, supermarket relations, competitors
Daily setting sale target orientation for PGs, week / 1 specific PGs
Timely monitoring SO to promote 100% of stores to fulfill their targets.
Prepare materials (printing document, preparing materials in the training process)
Complete other work as required by Team Edu & Sale
Receive promotions from MNG to process plan and promote sales of PGs.
Offer suggestions and solutions for shops without PG
Checking the status of goods, inventory, create code, placing orders, adding orders to the store is missing
Upon each month, develop a suitable training plan for the actual situation (training about new product, soft skills, rejection handling skills...)
Re- check once a month with new PGs
After receiving the assigned sale target, distribute them to specified outlets and complete the KPI
Propose training curriculum for FSM
Weekly, monthly make working’s schedule to follow up and the goal is to complete the work.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Lập kế hoạch tuần, tháng để bám sát nội dung làm việc và mục tiêu hoàn thành công việc
Theo dõi SO kịp thời đôn đốc để 100% các Store hoàn thành chỉ tiêu
Sau khi nhận được chỉ tiêu được giao, chia cho các điểm bán được phụ trách và hoàn thành KPI
Tạo các buổi đào tạo hàng tháng cho PG Kitchen + Living
Chuẩn bị các tài liệu (in ấn tài liệu, các vật dùng kèm theo trong quá trình đào tạo)
Tùy thuộc vào mỗi tháng, xây dựng kế hoạch đào tạo cho phù hợp với tình hình thực tế (Đào tạo sản phẩm mới, đào tạo về kỹ năng mềm, kỹ năng xử lý từ chối…)
Traning PGs: Kỹ năng bán hàng, kiến thức sản phẩm, trưng bày, quan hệ siêu thị, đối thủ
Định hướng PGs bán hàng mục tiêu theo từng ngày, tuần/ 1 PGs cụ thể
Sau mỗi Buổi đào tạo, kiểm tra kiến thức của PG và phân loại khung năng lực từng người
Kiểm tra nhắc lại 1 lần/ tháng với những PG mới
Tình trạng hàng hóa, tồn kho, mở mã, lên đơn hàng, bổ sung đơn hàng vào store còn thiếu
Đưa ra lộ trình đào tạo cho FSM
Lên kế hoạch, thời gian và chi phí cho từng đợt đào tạo
Nhận chương trình khuyến mãi từ MNG để triển khai thúc đẩy PGs bán hàng
Đưa ra đề xuất và giải pháp cho những shop không có PG
Kế hoạch check shop chi tiết theo từng tuần
Kiểm tra những shop không có PG để có kế hoạch tăng nhận diện hình ảnh và kế hoạch kinh doanh phù hợp
Hoàn thành công việc khác theo yêu cầu của Team Edu & Sale