Giám sát Dịch vụ Khách hàng/Guest Service Supervisor

MOVENPICK RESORT PHAN THIET
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phan Thiết, Bình Thuận
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/ features. Be knowledgeable of ALL enrollment, ALL Points and Accor Plus.
• Provides input for Front Office meetings.
• Supervise front office operations during assigned shift including:
Maintenance of information about local events
Assisting with serious complaints with immediate report to the manager on duty
Supervise group bookings
Maintenance of guest information
Compile occupancy statistics
Supervise the use of he public address system
• Supervise cashiering activities during shift including:
Instructing staff in cash security procedures
Instructing staff in credit policies and facilities
Cash handling and banking procedure
Carry out debtor control
Supervise the cashiering system
Dealing with irregular payments
Prepare reports
• Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs
• Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.
• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats
• Conversant with emergency evacuation and fire procedures
• Perform any other task assigned based on Movenpick resort Phan Thiet needs or requirements.

Yêu cầu công việc

- Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA
- Must be fluent in English.
- Problem solving and organizational abilities
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company
- 1 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
- Ability to work independently and teamwork.
- Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Quyền lợi

Duty meal
International work environment
Shuttle bus from the hotel to City and back
Accommodation for Candidate who come from another city
Service charge
2 days off / week
Full Social Insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-14 01:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Giám sát Dịch vụ Khách hàng/Guest Service Supervisor - Mã tin đăng: 4413860. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MOVENPICK RESORT PHAN THIET

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây