Giám Sát Giao Nhận

CÔNG TY CP GIAO NHẬN VÀ VẬN CHUYỂN INDO TRẦN
Mức lương
15 - 20 triệu vnđ
Địa điểm làm việc
➢ 6 thăng long, phường 4, tân bình, hồ chí minh - tân bình (hồ chí minh)
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

RESPONSIBILITY
· Comply standard process and regulations
· Ensure service agreement with customer
· Integrity and transparent
· Manage and drive employee to meet operation target and improve customer experience
· Cost management
PERFORMANCE (40%)
· solve problems as they occur and ensure service integrity
· Ensure professional delivery and pickup operations
· Implement and maintain standard operating procedures.
· Facility, tool & equipment is maintained in good condition and available for daily operations
· Manage the daily operations of the PUD.
· Monitor stock, cycle count and ensure shipment is kept in good condition
· oversee PUD staffs’ compliance and accurate reconciliation of cash
· control of the COD process
· Functional service performance is followed up, root cause analysis, action taken to fix issue properly
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
· Coaching team to make sure SOP compliance
· Cooperate with Sales, Business Development team to advise solution from Operations side in order to meet customer requirement
· Cascade customized operation process and training for GSO/Dispatcher to run project smoothly
· Follow up project performance to meet committed KPIs
OPERATION EXCELLENCE (20%)
· 5S facility implementation to make sure infrastructure, tool & equipment, layout in good maintenance.
· SOP is periodically reviewed, updated
· Functional cost is monitoring and controlling within budget and effective usage.
· Proactive to suggest initiatives to improve process, productivity and motivate staff idea contribution
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (25%)
· Consult performance appraisal.
· Manage and develop staff
· Identify training needs and opportunities to develop a highly skilled functional department.
· Develop KPIs with team members and monitor individual performance.
· Develop a high performance service culture within the functional department.
· Manage the allocation of appropriate resources and commitment of staff to the achievement of company objectives and targets.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Strong leadership skill
· Written and verbal English is a plus
· Preferably same position in Logistic/Transportation or equivalent, E-commerce experience are advantages
· Comfortable in interacting with multi levels
· Good at managing cost, operations
· Self-started mentality, energetic, driven, proactive and hard working. Can-do mentality – Do not take no for an answer
· Strong data analysis skills and knowledge of Microsoft Excel
Thông tin khác

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
Professional, dynamic working environment
Attractive salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-05-28 09:47:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Giám Sát Giao Nhận - Mã tin đăng: 594218. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CP GIAO NHẬN VÀ VẬN CHUYỂN INDO TRẦN

Quy mô:
Trụ sở: 52-54-56 Trường Sơn, P. 2, Q. Tân Bình,Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Vận Tải/Giao Nhận/Kho Vận, Xuất Nhập Khẩu
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/06/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây