Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh

ILA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Planning
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re- sales;
New sales management
- Follow up bookings daily;
- Review sales and re- sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Co- operate with other training centres to maximize sales and re- sales for the company;
- Weekly and monthly sales and re- sales planning;
- Monitor conversion rate (visitors – placement tests- sales) daily;
- Monitor sales and re- sales performance daily;
- Monitor telesales activities at centre;
Customer satisfaction
+ Customer service
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;
- Handle customers’ feedbacks/complaints;
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Propose events, activities for centre when necessary;
- Support in events organized/planned by the company;
- Verify special offer or discounts;
+ Coaching and training
- Sales and Care Development;
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
Centre Operation
- Arrange staff working schedule;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Observe/monitor to make sure EP’s performance is accurate and professional;
School contract
- Follow up payment at school;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
- Visit school to build relationship;
Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
Reporting
- Verify weekly monthly new sales and re- sales report;
- Verify Non- standard Working Hours Report;
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
- Verify weekly and monthly ILA account report;
- Corporate report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any “Outstanding Payment” cases;
CM/GCM Delegation
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
Account management
- Transfer account on time if any issue happened.
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Assign account to EP;
- Manage account lost of each EP;

Yêu cầu công việc

Skills

- Experience in supervision position;
- University degree, major in English;
- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;

Language

- Good analysis & problem solving skill;
- Be careful and details;
- Good leadership and management skills;
- Be able to well manage and organise the job;
- Training, delegation & coaching skill;
- Basic knowledge in finance;

Qualifications

- Good communication skills both in English and Vietnamese;

Computer

- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);

Other requirements

- Be able to work on shift;- Be able to travel to another centre as request.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-13 06:20:30

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh - Mã tin đăng: 4285365. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 146 Nguyen Dinh Chieu, District 3, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây