Giám Sát Xử Lý Khiếu Nại

CÔNG TY CP DƯỢC PHẨM PHARMACITY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Organize team meeting to brief news or update occurred situation; update and announce all processes & scripts if have any new or changed to team;
Support CI to review and respond negative comments from INPS and google review channels;
Deal with complex complaints and multi departmental issues to prevent escalations. Proactively monitor and coordinate to immediately solve the serious complaints that may lead to media crisis;
Work with the Customer Service Manager to develop and implement a complaints resolution/ process and team training to ensure commitment to continuous learning from complaints;
Prepare and submit performance reports and records: weekly and monthly to line manager (Comment & Complaint Report, Team Performance Report…);
Set up work schedule every week, make timesheet and follow working time of staff;
Assist in preparing for internal / external audits and inspections as needed;
Analysis complaint volume/ trend and make report/ highlight the trend and suggest change (if necessary);
Build and maintain collaborative working with internal departments to resolve customer complaints and ensure consistent practices;
Monthly review customer complaint record with relevant teams (Retail, Training, Trading, DE…) to highlight issues and reduce complaint cases;
Ensure team operate effectively and solve complaints within agreed timescales to the customer satisfaction;
Organize training session for new Claim Specialist, create training material and handle training class;

Yêu cầu công việc

At least 03 years working experience at same position, preferably with experience in Retail, Stores chain
Good communication English (speaking, writing)
Bachelor Degree
Flexible shift- based working time (if required)
Customer- centric attitude, customer oriented, management skills

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-12 01:35:33

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Giám Sát Xử Lý Khiếu Nại - Mã tin đăng: 4174446. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 248A Nơ Trang Long, Phường 12, Quận Bình Thạnh

Thông tin chung

Ngành nghề
Pháp luật/ Pháp lý
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây