Global Customer Support Executive - Tiếng Nhật

CÔNG TY TNHH ELSA
Mức lương
14 - 17 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Service (70%)- 1st priority

B2C and B2B support
Analyse and troubleshoot technical issues reported from global users
Prepare accurate and timely reports regarding customer complaints/ bug reports/ content errors and Take Appropriate Action.
Guide users through a series of actions via phone, email or chat, to ensure that all their problems have been resolved
Ensure all issues are properly logged
Report any unresolved issues to the person in charge of the Product or Engineering team accordingly
Research and identify solutions, provide prompt and accurate feedback to customers
Collect user’s feedback, propose initiatives for continuous improvement of the agental support process, and provide useful insights for product development

Partnership support (15%)- 2nd priority

Affiliate support
Partnership support: Handle inquiries and requests from global partners to ensure satisfaction and seamless experience with our product.

Operation optimizer (Flexible 15%)- 3rd priority

Documenting every interaction between customers and support team (FAQs), keep the knowledge base to be updated for both internal and external usage.
Ad Hoc tasks assigned by manager to balance working capacity

Yêu cầu công việc

1 to 2- year experience in a similar position in startup companies or fast- moving environments.
Proficient in using common computer/technology applications
Meticulous, excellent organizational skills, customer- oriented with an ability to prioritize important projects and handle high pressure
Demonstrates effective communication, composure, and professional attitude
Have a flexible, resilient, and positive can- do attitude, have initiative, and be proactive in problem- solving beyond the call of duty
An “A- team” player who can deliver high- quality outcomes both independently or in a team
Demonstrate an appropriate sense of urgency for contact response time in the face of variable workflow.
Tech- savvy, proficient in common computer/technology applications
Understanding Japanese culture and excellent in written/verbal Japanese communication (N2 or N1 degree)
Having intermediate level of using English in 4 skills (Read, Write, Speak and Listening)

Quyền lợi

Premium health insurance and annual health check- up to keep you in top shape
Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of our company&039;s growth
Free ELSA Premium courses to polish your language skills
Opportunity to create an impact on the lives of 1.5 billion language learners around the world
Experience the true spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup
Flexible working hour (Mon- Fri 9AM – 6PM), hybrid working
Competitive compensation
Up to 16 days Annual leave, 1 Birthday leave, 1 Christmas leave
Sponsorship for online or external courses – learn and grow on us!
Annual company trips and monthly happy hours – work hard, play hard!
Full social insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-20 06:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Global Customer Support Executive - Tiếng Nhật - Mã tin đăng: 4569202. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 29/11 Bùi Thị Xuân, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây