Global Service Desk

SPS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 12, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Job Overview:
In this role you will be expected to efficiently and effectively manage the day- to- day tickets, ensuring that all work is recorded, updated, and resolved in line with the teams policies.
The Global Service Desk Team Member will be a part of service desk technicians team. The team is primarily an L1 support team providing incident and request management to a global business.
Duties & Responsibilities

Onsite and Remote issues troubleshooting
Provide L1 end user support, analyzing and fixing issues where appropriate or escalating when required.
Level 1 Support around:
Windows Administration:
Office equipment like Printers, Scanners, Multi- Function Print devices.
Microsoft 365
iOS and Android Enterprise
Computer hardware (laptops, screens, peripherals, docking stations etc.)
And other systems or applications based on Standard Operating Procedures
Level Work on system and support documentation.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Required Skills and attributes

Ability to work unsupervised using own initiative.
Experience working as a support technician in an L1 or L2 capacity.
Accuracy and attention to detail, with good prioritizing skills
At least 1 year of experience in working as help desk supporter.
Excellent communication skills, with a customer- oriented approach, languages:
English – C1 or equivalent level

Nice to have

Microsoft Endpoint Management certification
ITIL certification.

Notes: "By applying for the job at SPS Vietnam, it is considered that Candidates agree to provide personal data for SPS Vietnam to process in accordance with the Terms and Conditions of personal data processing of candidates which are in line with Decree 13/2023/ND- CP on personal data protection."

Quyền lợi

Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây

Headquartered in Zurich, Switzerland, SPS operates in more than 20 countries and focuses on clients in banking, insurance and health. SPS has more than 8,500 employees and is recognized with a world- class NPS by its global client base.
We act with precision, connect people to the right information, and turn data into insights for better outcomes. Discover how our dedicated team at SPS makes an impact that matters by visiting .
SPS is a leading technology- driven business transformation company. With our innovative Enterprise Workplace Solutions, we empower organizations to adopt hybrid work concepts to enhance productivity and flexibility. Our Technology Business Solutions bring together cutting- edge technology, deep vertical process expertise, and a diverse global workforce to support clients in their digital transformation journey and efficiently tackle their most complex challenges.
Joining SPS Vietnam today, you can enjoy:
+ Competitive and performance- oriented remuneration system
+ Private medical care for you and your family,
+ On- going training and development plan
+ Professional and challenging working environment.
+ Promotion & bonus opportunities

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-21 10:05:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/08/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần cứng/mạng
Khu vực
Quận 12, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Global Service Desk - Mã tin đăng: 5190345. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SPS VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Service desk tại tỉnh/thành