Group Brand Manager (Trưởng Ngành Hàng)

CÔNG TY CỔ PHẦN VIỆT TINH ANH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Leading marketing team to deliver business&039;s objectives by creating marketing strategy on product positioning, market penetration and pricing. Is also responsible to establish the medium and long range planning process and the new business programs.
Building and developing strong resource for MKT department which have sufficient capabilities to deliver both short and long term business growth
Defining source of growth for business by evaluating/selecting right new potential brands for local market and developing current brands to bigger scale with right marketing mix
Guiding MKT team to develope and implement marketing plans, product promotion for different sales channels to deliver business results as well as adjust marketing strategy and plans to meet changing markets and competitive conditions. Liaise with other managers to ensure marketing activities are integrated with other parts of the business and align with the overall corporate objectives. Lead, direct, evaluate and develop a team of marketing professionals.
Regularly meeting with principals to update business status, market conditions and align on business directions for local market by providing appropreate product range, pricing strategy, marketing activity for different sales channels as well as building and maintaining good relationship with all principals/ partners to get their best support for business in long term cooperation.

Yêu cầu công việc

As least 5 years experiences with the same position, priority work at retail field
Problem solving skill
Be an excellent communicator, both verbally and in writing
Proficient in MS Office , Fluently in English
Have an instinctive feeling about future product concepts
Management skill
Be enthusiastic about their product area.
Analytical mind with a strategic ability
The ability to analyze and accurate conclusions to support category decisions based on key data is essential
Solid knowledge of brand management, marketing and sales principles
Be a good listener, able to respond to results and consumer research

Quyền lợi

Môi trường làm việc trẻ trung, năng động
Tham gia đầy đủ chế độ BHXH, BHYT, BHTN
Gói bảo hiểm sức khỏe Bảo Việt cao cấp
Quà sinh nhật, quà quốc tế thiếu nhi
Du lịch, team building gắn kết thành viên
Lương, thưởng hiệu quả công việc
Các phúc lợi khác

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-04 14:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Group Brand Manager (Trưởng Ngành Hàng) - Mã tin đăng: 4468281. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: Đường D4 - Tân Hưng - Q.7 - HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây