Guest Assistant - Nhân viên Lễ tân

AMANOI RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Hải, Ninh Thuận
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Role
A Guest Assistant is responsible for handling and assisting with all guest needs, while also supporting management in achieving the goals of the Front Office Department. The Guest Assistant serves as a central communication link between guests, other departments, and management.
Key Responsibilities

Contribute to maximizing hotel revenue by actively promoting and upselling rooms, services, and amenities.
Ensure the protection and confidentiality of all guest information and sensitive hotel data at all times.
Create a positive first impression for all visitors and represent the resort in a professional and welcoming manner.
Proactively assist guests with their requests to ensure they have the best possible experience at Amanoi.
Assist guests with check- in and check- out procedures efficiently.
Uphold company policies, service standards, and safety procedures at all times.
Provide accurate information about hotel services, facilities, and local attractions.
Handle guest inquiries, requests, and complaints promptly and courteously.
Coordinate with housekeeping, maintenance, and other departments to meet guest needs.
Maintain up- to- date knowledge of room availability, rates, and current promotions.
Follow all policies and procedures when charging guest activities, ensuring accuracy and timely processing.
Record guest feedback and report issues to the Front Office Supervisor or Manager.

Yêu cầu công việc

Requirements

Ability to work flexible hours, including weekends and holidays.
Computer skills and familiarity with property management systems (PMS).
Excellent communication and interpersonal skills, with a friendly and professional demeanor.
Ability to anticipate guest needs and provide proactive service.
Fluency in English; additional language skills are an advantage.
Commitment to maintaining guest confidentiality and data privacy.
Strong problem- solving skills and the ability to remain calm under pressure.
Previous experience in a guest- facing role, preferably in the hospitality or resort industry.
Professional appearance and attitude consistent with the brand image.

Quyền lợi

Benefits
At Aman Group, we believe that our colleagues are at the core of our success. We offer a range of benefits to support both your personal and professional growth across existing and upcoming destinations. From exciting development opportunities to competitive compensation, we prioritise and support your career journey, making you feel valued, included and at home.
• Aman Global Complimentary Night Program.
• Shared accommodation with full board at the Colleagues&039; Cafeteria.
• Year- end Bonus.
• 12 Annual Leave Days.
• Service Charge.
• Monthly incentive bonus.
• Health Care Package.
• Laundry service.
If you thrive in an ultra- luxury environment and are passionate about warm and personalised hospitality where every detail matters, we invite you to join us on our journey.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-27 12:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
3
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Ninh Hải, Ninh Thuận
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Assistant - Nhân viên Lễ tân - Mã tin đăng: 5356485. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

AMANOI RESORT

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Vĩnh Hy, Vĩnh Hải, Ninh Hải, Ninh Thuận

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây