Guest Assistant | Nhân viên lễ tân

ZANNIER HOTELS - BÃI SAN HÔ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sông Cầu, Phú Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

GUEST SERVICE:

•Greet and farewell, check-in & check-out, respond to guests’ requests and settles accounts while providing a professional, sincere, warm, personalized and friendly service.

•Welcome and acknowledge all guests according to company standard; anticipate and address guests’ service needs, assist individual with disabilities; thank guests with genuine appreciation.

•Provide guests/visitors with directions and information regarding property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities.

•Meet guest twice a day, preferred breakfast and dinner time ensuring they are having a relaxing and memorable stay; coordinate with related departments for any defects/issues/problems and follow up.

•Own and immediately resolve guest problems.

•Answer, record, and process all guest calls, messages, requests, questions, or concerns.

•Coordinate with Housekeeping to track readiness of villas for check-in.

•Inspect villa for VIPs prior to guest arrival.

•Ensure long-staying/ special-attention/ occasion-celebrating guests are taken care of exclusively, paying particular attention to their needs and requests.

•Coordinate with F&B for VIP amenities delivery and setup.

•Provide a complete and thorough orientation of the villa for the guest.

•Check and obtain guests daily itinerary, preferences, likes/dislikes.

•Ensure that all requests from Guests are made possible and are followed up on.

•Check guest satisfaction and follow up on daily basis.

•Personally deliver arriving/ departing guest’s amenity/ gift.

•Pack/unpack guest luggage.

•Promote resort facilities and in-house services to drive sales.

•Comply with quality assurance expectations and standards (LQA).

•In charge as Night Auditor often.

•Stand, sit, or walk for an extended period of time.

•Move, lift, carry, push, and place objects as requested by Supervisors.

Cashiering & Administration

•Count cash float at the beginning and end of shift.

•Balance and drop cash/ receipts according to Finance specifications.

•Complete designated cashier and closing reports in the PMS system.

•Handover and receive cash float handover.

•Able to handle payment with different methods; i.e cash, credit card, city ledger.

•Run daily reports (guest arrivals, departures, transportation request, etc.), identify any special requests, and check reports for accuracy.

•Maintain an accurate villa status, organized guest folios and files.

•Maintain the cleanliness and neatness of the front desk, lobby area, library, payment room.

•Ensure all stationery are tidy and organized and order when needed.

Relations

•Arrange VIP greeting and escorting service from/ to airport.

•Estahlish relationship with Long Stay/ VIPs.

•Ensure all repeat guests are met and greeted daily and profiles are updated.

•Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette.

•Develop and maintain positive working relationships with others.

Yêu cầu công việc

- Có chứng chỉ nghiệp vụ liên quan
- Sức khỏe tốt, nhanh nhẹn, thân thiện và trung thực
- Giao tiếp Tiếng Anh tốt
- Biết thêm ngoại ngữ khác là một lợi thế
- Ngoại hình ưa nhìn
- Ưu tiên ứng viên đã có kinh nghiệm trong các khách sạn, nhà hàng.

Quyền lợi

Training & development opportunities in an international resort environment
Competitive salary & benefits
Accomodation, meals, benefits are available

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-09 02:55:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Assistant | Nhân viên lễ tân - Mã tin đăng: 3176336. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ZANNIER HOTELS - BÃI SAN HÔ

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/01/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây