Guest Experience Manager

MELIA HANOI HOTEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hoàn Kiếm, Hai Bà Trưng, Hoàng Mai, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Will be discuss during the interview meeting:

To conduct Guest Experience Review/ Quality Committee meeting
To conduct lobby inspection in order to guarantee arquitecture sense perception (sight, smell, sound, touch and taste) and everything in place and correct order.
To focus on sustainability actions / CSR, environmental, social and cultural
To greet VIP’s and returning guests and guarantee the link between them and GM.
To get the following day arrival list to check VIP’s and repeating guests.
To check Market Metrix monthly reports, prepare presentation for HOD’s establishing action plans.
Compile the relevant information and necessary reports to Area GEX Manager.
To follow up on Area GEX Manager Action Plan
To check the Market Metrix surveys and take the appropriate action.
Incident/complaint management of the day (if applicable) personally or by e- mail/phone.

Yêu cầu công việc

- Have excellent communication, analytical, and interpersonaL skills.
- At least 2 years of experience with the similar position in the international hotel
- Local candidate with excellent English communication (both written and oral communication)
- Specialist Degree, at least bachelor’s degree in public relations, Hospitality, Mass Communication, Marketing (or similar studies)
- Customer Service Skill and strong knowledge of Microsoft Office

Quyền lợi

- Great training course
- Professional and friendly working environment
- Negotiation salary + service charge+ allowances
- Annual salary increase + Insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-01 17:45:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Experience Manager - Mã tin đăng: 4241812. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 44B, Lý Thường Kiệt, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
N/A
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây