Guest Experience Manager - Quản lý trải nghiệm khách hàng

NOVOTEL PHU QUOC RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Main Duties & Responsibilities

• Responsible for the Learning & Development of hotel teams in regards to Guest Experience. Managing all reviews and social media feedback from guests i.e. TripAdvisor Facebook, Instagram, Twitter etc.
• Responsible for responding to all reviews sent by guests and analysing the results and producing reports for the hotel team.
Guest Experience
• Responds to all guest feedback and comments, follows up where necessary and ensures that each priority is resolved efficiently and effectively.
• Enhances the hotel&039;s customer service and Guest Experience by incorporating examples of best practices
• Makes recommendations to improve the Guest Experience and shares these with the management team
• Ensures that the Novotel Brand Standards are adhered to and conducts regular spot checks
• Has regular and close contact with hotel guests by interacting with guests to collect feedback and ideas
Learning and Development
• Monitors training programmes and manuals to ensure that they are effective and up- to- date and makes updates as necessary
• Conducts weekly and monthly training sessions in Novotel
• Schedules training sessions, organises information technology and other equipment
• Contributes to the content of new training programs
Social Media/Reputation Management
• Maintains the accuracy and consistency of data produced from all social media platforms
• Posts relevant articles on social media platforms ensuring all content follows the guidelines outlined in the Novotel Social Media strategy
• Grow the number of audience/followers on social media platforms
• Monitors social media platforms e.g. Twitter, Facebook, Instagram
• Manages Trip Advisor ranking and reviews in order to move ranking upwards.
• Engages with the audience following the Novotel social media strategy

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience
- Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
- Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
- Diploma in Tourism / Hospitality Management
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Minimum 4 years of relevant experience in a similar capacity
Competencies
- Strong leadership, interpersonal and training skills
- A motivator & self- starter
- Ability to multi- task, work well in stressful & high- pressure situations
- A team player & builder
- Results and service oriented with an eye for details
- Well- presented and professionally groomed at all times
- Good communication and customer contact skills

Quyền lợi

- Friendly & free accommodation and nutritious meals
- Monthly service charge
- Hotel uniform
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor
- Opportunity to grow within your property and across the world
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels
- Dynamic, professional working environment and a supportive team

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:08:19

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Experience Manager - Quản lý trải nghiệm khách hàng - Mã tin đăng: 4105960. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NOVOTEL PHU QUOC RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
N/A
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây