Guest Relation Manager

AVANA RETREAT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Mai Châu, Hòa Bình
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Main Responsibilities

•Monitors front office personnel to ensure guests receiving prompt, cordial attention and personal recognition.

•Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay

•Ensure clients are properly greeted upon their arrival

•Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in

•Coordinate luggage collection and storage

•Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions

•Promptly address guests’ requests, like buggy request, in-room dining, spa booking, yoga and meditation booking…

•Actively listen to and resolve complaints

•Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services

•Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns

•Inform clients of our hotel services, tours and activities.

•Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered

•Manage guest relations with other departments to ensure we comply with all standards and operating procedures

•Examine daily duties, assign tasks and check on progress

•Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings

•Establish friendly relationships with regular hotel clients

•Providing reports to managers on the guest’s feedback and hotel facilities and activities.

•Assumes overall responsibility for maintaining standards to ensure furnishings facilities and equipment are clean, in good repair, and well maintained.

•Inspects frequently for cleanliness and orderliness, all the outlets, on a random basis, VIP rooms prior to arrival

•Schedules and regularly conducts routine inspections of areas.

•Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance, and posture of departmental employees

Yêu cầu công việc

•Open only for foreigners.

•Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role

•Understanding of all hotel management best practices and relevant laws

•Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus

•Customer service drive with outstanding communication and active listening skills

•Excellent problem-solving and multitasking skills

•Leadership skills along with the ability to motivate staff.

•Ability to work flexible hours (weekend, public holidays, overtime…)

•Strong sense of responsibility and a professional presentation

•BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field

Quyền lợi

- Competitive salary

- Professional working environment

- Health care insurance

- Yearly salary review

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-02-16 01:30:10

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relation Manager - Mã tin đăng: 3259100. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

AVANA RETREAT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây