Guest Relation Manager

HAIAN BEACH HOTEL & SPA
Mức lương
12 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

For Customers:
Compile customer satisfaction metrics (satisfaction levels, issues commonly encountered, complaints, etc.) and prepare reports for senior management.
Gather complaints and inquiries from customer service staff. Handle frequent customer complaints according to the hotel&039;s Standard Operating Procedures (SOP).
Master various communication channels to ensure customers access hotel products and services optimally and understand policies related to these offerings.
Responsible for the customer care department, accountable for consolidating customer information at Haian Beach Hotel & Spa, collecting customer data, and proposing insights and solutions to meet customer needs and maximize benefits for the hotel.
Internal Tasks:
Plan and conduct training and professional development for interns and customer service staff within the department.
Consolidate suggestions, propose ideas for customer care processes, and present them to leadership levels to enhance customer service effectiveness.
Monitor and execute giving gifts, offers, and appreciation tokens on important occasions for customers.
Deployment, Support
Prepare reports as requested by superiors.
Support PR and advertising activities of the hotel when required.
Participate in advanced training sessions related to the department&039;s operations.
(Job details will be discussed further during the interview)
Immediately report to the direct supervisor about issues beyond handling capabilities.

Yêu cầu công việc

- Strong people- management skills.
- Excellent interpersonal skills.
- Graduated from College majoring in hospitality, foreign languages ​​or higher;
- Good and friendly situation handling skills.
- Listen, speak, read, and write fluently in at least 1 foreign language.
- 2 years’ experience in similar role or capacity in hotel with rotational management roles in Front Office.

Quyền lợi

- Uniforms and meals provided.
- Fully enjoy social insurance, health insurance, unemployment insurance according to current labor law.
- Civilized, friendly and professional working environment.
- The most competitive salary, negotiable according to capacity.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-15 19:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relation Manager - Mã tin đăng: 4479671. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: 278 Võ Nguyên Giáp, Mỹ An, Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây