Guest Relation Manager (Trưởng bộ phận Chăm sóc khách hàng)

HAIAN BEACH HOTEL & SPA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

For Customers:
Responsible for the customer care department, accountable for consolidating customer information at Haian Beach Hotel & Spa, collecting customer data, and proposing insights and solutions to meet customer needs and maximize benefits for the hotel.
Master various communication channels to ensure customers access hotel products and services optimally and understand policies related to these offerings.
Compile customer satisfaction metrics (satisfaction levels, issues commonly encountered, complaints, etc.) and prepare reports for senior management.
Gather complaints and inquiries from customer service staff. Handle frequent customer complaints according to the hotel&039;s Standard Operating Procedures (SOP).
Internal Tasks:
Consolidate suggestions, propose ideas for customer care processes, and present them to leadership levels to enhance customer service effectiveness.
Plan and conduct training and professional development for interns and customer service staff within the department.
Monitor and execute giving gifts, offers, and appreciation tokens on important occasions for customers.
Deployment, Support
Prepare reports as requested by superiors.
Immediately report to the direct supervisor about issues beyond handling capabilities.
Participate in advanced training sessions related to the department&039;s operations.
(Job details will be discussed further during the interview)
Support PR and advertising activities of the hotel when required.

Yêu cầu công việc

- Good and friendly situation handling skills.
- Excellent interpersonal skills.
- 2 years’ experience in similar role or capacity in hotel with rotational management roles in Front Office.
- Graduated from College majoring in hospitality, foreign languages ​​or higher;
- Listen, speak, read, and write fluently in at least 1 foreign language.
- Strong people- management skills.

Quyền lợi

- Fully enjoy social insurance, health insurance, unemployment insurance according to current labor law.
- The most competitive salary, negotiable according to capacity.
- Uniforms and meals provided.
- Civilized, friendly and professional working environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-24 08:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relation Manager (Trưởng bộ phận Chăm sóc khách hàng) - Mã tin đăng: 4507881. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: 278 Võ Nguyên Giáp, Mỹ An, Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây