Guest Relation Officer (Fluent in Chinese) /Nhân viên Quan hệ Khách hàng (Thành thạo tiếng Trung)

LA VERANDA RESORT PHU QUOC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Join Our Heartist team: Guest Relations Officer La Veranda Resort Phu Quoc- MGallery

As a Guest Relation Officer, you will be the face and heart of the guest experience creating warm welcomes, meaningful connections and unforgettable moments for each and every guest.
La Veranda Resort Phu Quoc- MGallery a member of the Accor group, is seeking a passionate and service driven Guest Relations Officer to join our boutique beachfront retreat.
Where every detail tells a story- including yours
If you are enthusiastic about hospitality, fluent in Chinese and English and dedicated to going above and beyond, we invite you to become part of our MGallery story.
Key Responsibilities:

Share daily updates on VIPs and return guests, and weekly updates on VIPs, groups with department heads.
Maintain cleanliness and uphold grooming standards.
Coordinate effectively with Front Office, Housekeeping, F&B, Sales, Spa, and other departments to meet guest expectations.
Update guest profiles (including email) in the Smile System and record monthly guest feedback.
Handle guest requests, preferences, and special occasions with care and efficiency.
Monitor bell and driver service in collaboration with the Receptionist.
Greet VIP guests and manage airport arrivals and departures.
Conduct daily room inspections and ensure VIP rooms and amenities are properly arranged.
Ensure strict compliance with hotel safety, hygiene, and HACCP policies.
Provide warm, professional, and personalized service to all guests.
Stay informed about room types, rates, promotions, and hotel services.
Attend mandatory training and uphold operational standards.
Support Reception with check- in/check- out procedures when needed.

Yêu cầu công việc

Familiarity with property management systems (Smile system knowledge preferred).
Well- groomed, positive attitude, and team- oriented mindset.
Strong interpersonal and communication skills.
Fluent in Chinese and English
Previous experience in Front Office, Guest Relations, or similar customer service role in hospitality.
Ability to work independently and make sound decisions.
Significant experience in a customer- service position, 1- 3 year experience on the same position.

Quyền lợi

Phí phục vụ hàng tháng theo doanh thu/service charge monthly based on revenue
Cơ hội làm việc với nhiều khách sạn khu nghỉ dưỡng của Accor ở Việt Nam và trong khu vực/Opportunities working at other Accor hotels /resorts in Vietnam and other countries
Được cung cấp nhà ở, 3 bữa ăn/ngày/Housing, 3 meals per day
Môi trường làm việc chuyên nghiệp, quốc tế/Professional and International working environment
Mức lương cạnh tranh/Competitive salary
Bảo hiểm xã hội theo quy định của pháp luật/Social insurance according to law

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-06-28 04:45:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/07/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relation Officer (Fluent in Chinese) /Nhân viên Quan hệ Khách hàng (Thành thạo tiếng Trung) - Mã tin đăng: 5139034. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LA VERANDA RESORT PHU QUOC

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Tran Hung Dao, Phú Quốc

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây