Guest Relation Officer/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

INTERCONTINENTAL PHU QUOC LONG BEACH RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Prepare amenity cards for VIPs

• Welcomes greets and escorts all arriving guests when possible to their located rooms wherein a personalized check- in is to be facilitated

• Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests

• Assist in facilitating a fast, smooth and pleasant check- out

• Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions

• Prepare and checking all VIP key card holder, room, registration card, etc

• Keeps a visible and active presence in the Lobby asking all guests and visitors if they require assistance.

• Values good grooming, personal hygiene, and complies with hotel’s health and safety

• Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible

• Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations

• Responsible to arrange flowers and fruits for in- house and arrival guests

• Co- ordinate with Housekeeping department and the reception to ensure that rooms assigned to VIP guests are in order.

• Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)

• Assist in whatever way to promote and up sell the hotel’s products and services

• Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognize and welcome

• Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up

• Make courtesy calls, provide assistance and arrange flowers or fruits to the sick guests.

• Check the guest birthday list on daily basic for preparation and dispatching of birthday cards and cakes to guests

• Maintain friendly rapport with guests in order to ensure their goodwill and repeat business

• Bid farewell to departure guests

• Be familiar with the Business Center daily operation

• General understanding of the Front Office and House Keeping operations in regards to guest accommodation

• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.

• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Yêu cầu công việc

• 1 year experience in front office / guest services operations / customer service, or an equivalent combination of education and experience.

Quyền lợi

- Relocation and Repatriation allowance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:41:30

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relation Officer/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 4146941. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tổ 3, Khu phố 7, thị trấn An Thới, huyện Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây