Guest Relations Officer/ Chuyên viên chăm sóc khách hàng

HÔTEL DU PARC HANOI
Mức lương
8 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Hai Bà Trưng, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* Main responsibilities of Guest Relations:
- To provide a sense of welcome and departure to all guests, mainly for VIP guests, regular guests, long stay guests, service recovery guests, Executive Lounge guests, high- spend customers and guests
- Celebrating special occasions by maintaining a contact point to assist them during their stay.

- This exceptional service ensures that their hotel experience equates with what is expected from a five star property. The Attendant, Executive Lounge creates a more personalized service for the Executive Lounge guests, while providing a communication link to the hotel management.

* Explanation of duties for Guest Relations:

- Be proactive in gathering guest preference information, feedback and updating guest profile of preferences.

- Perform additional tasks requested by Superiors

- Be available to assist guests and answer their queries. Identify VIPs, prepare and distribute relevant information. Liaise regularly with department concern to co- ordinate the welcome / farewell of VIP guests to / from the hotel.

- Frequently liaise with other departments within the hotel in order to ensure a seamless service for our VIP guests.

- Be representative of the qualities of delivering luxury service standards.

- Communicate relevant information to operations staff and management on VIP guests.

- To provide warm, welcoming services without compromise to all guests.

- To maintain and improve Executive Lounge service levels as required.

Besides, this position will assists Marcom team in response and communicate with customers via SNS channels

Yêu cầu công việc

- Good command of spoken and written English with strong computer skills.
- A team player person with service mindset

- Experience in Digital Marketing knowledge is a must

- Initiative, courteous, hard working and attentive to details.

- Long- term career orientation with the hotel

Quyền lợi

- Opportunities to work in a professional working environment and career development
- Work 8hours/day, 1.5 day off/week
- Entitled annual summer outing trip, annual leave, annual health check and other benefits following hotel policy.
- Monthly salary and bonus 13th month salary at year end and 14th month salary bonus depends on business result
- Hotel pays full for employees Social- Medical- Unemployment insurance AND Personal Accident Insurance 24/24
- 2 months of probation with competitive salary + service charge
- Duty meal in working day and uniform provided by the hotel

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 09:35:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relations Officer/ Chuyên viên chăm sóc khách hàng - Mã tin đăng: 4396006. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 84 Tran Nhan Tong Street, Hanoi, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây