Guest Relations Supervisor - Giám Sát Quan Hệ Khách Hàng (Tiếng Anh/Tiếng Trung/ Tiếng Nhật/ Tiếng Hàn)

WAFAIFO RESORT HOI AN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hội An, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Maximize room occupancy and use up- selling techniques to promote hotel services and facilities.
- Follow and adhere to Wafaifo standards.
- As a supervisor you will be a role model, sharing your expertise and continually inspiring the front office team.
- Cross Check all billing instructions are correctly updated and strictly follow finance procedures from finance controller.
- Advise team of any special events or VIP Guests in the resort for events or for general accommodations.
- Allocate rooms to expected arrivals after checking the guest’s preferences and special requests at least one week ahead.
- Ensure that both the Guest Relation Manager and Guest Relation Supervisors are kept fully aware of any relevant feedback from Guests and/or other departments.
- Smile to every guest and offer an appropriate hospitality comment.
- Speak to every guest in a friendly, enthusiast and courteous tone and manner.
- Ensure all talent have a current knowledge of all room categories, room rates, packages, promotions, local area and other general product knowledge necessary to perform their duties.
- Understand thoroughly all hotel room categories, room rates, packages, promotions and other general product knowledge necessary to perform daily duties.
- Monitor the appearance, standards and performance of the Front Office Team with an emphasis on training and teamwork.
- Supervise the efficient operations of reception including check in/out procedures.
- Assists in management of daily Front Office operations and works with customers and guests as part of a project used to demonstrate capabilities required in Wafaifo standard.
- Support talent in handling guest requests and enquiries to ensure a positive outcome is achieved.
- Resolve customer issues, complaints, and problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
- Demonstrate positive leadership characteristics, which inspire all talent to exceed standards.
- Assist other departments wherever necessary and maintain good working relationships with other talent.
- Answer guest questions and requests quickly and efficiently or take personal responsibility to get the answer.
- Act in accordance with fire, health and safety regulations and follow the correct procedures when required.

Yêu cầu công việc

- BA/BSc or diploma in hotel management or relevant field.
- A positive attitude and excellent communication skills. Experience in motivating and leading a winning team.
- Excellent command of English language, the second language priority (Korean, Japanese, Chinese..)
- Knowledge of Smile or Otherworld Class Property Management System is required and experience in MS Office programs.
- At least two year experience as hotel supervisor, guest services, receptionist or relevant role.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-21 11:55:38

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relations Supervisor - Giám Sát Quan Hệ Khách Hàng (Tiếng Anh/Tiếng Trung/ Tiếng Nhật/ Tiếng Hàn) - Mã tin đăng: 4202717. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

WAFAIFO RESORT HOI AN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Phiên dịch/ Ngoại ngữ
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây