Guest Relations Talent - Nhân viên Quan hệ khách hàng

WAFAIFO RESORT HOI AN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hội An, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Issue room keys and direct guests to their rooms.
• Speak to every guest in a friendly, enthusiast and courteous tone and manner.
• Process accurate payment of guest accounts.
• Verify and imprint credit cards for authorization.
• Receive and transmit messages for guests.
• Anticipate guest needs and resolve guest problems.
• Performance any tasks may assigned by superior.
• Process cash, debit card and credit card transactions for guests.
• Smile to every guest and offer an appropriate hospitality comment.
• Enforce rules and policies of the hotel.
• Liaise with necessary staff including housekeeping and maintenance to address any problems or complaints made by guests.
• Provide accurate information about local attractions and services.
• Monitor visitors to the hotel.
• Listen and respond to guest queries and requests both in- person and by phone.
• Inform guests of hotel rates and services.
• Register and check guests in.
• Verify guest&039;s payment method.
• Ensure working area are always tidy and clean.
• Make and confirm reservations for guests.
• Manage conference room bookings and scheduling.
• Answer guest questions and requests quickly and efficiently or take personal responsibility to get the answer.
• Maintain a neat and orderly front desk and reception area.
• Welcome and greet guests.
• Complete and maintain any incident reports, daily activity reports or other reports requested by management.
• Answer and direct incoming calls.
• Inform housekeeping when rooms have been vacated and are ready for cleaning.
• Review accounts and charges with guests during the check- out process.
• Maintain clear and accurate records of guest room bookings.
• Ensure proper room allocation.
• Confirm relevant guest information.

Yêu cầu công việc

• Excellent command of English language, the second language priority.
• Knowledge of Smile or Otherworld Class Property Management System is an advantage.
• A positive attitude and excellent communication skills. Experience in motivating and leading a winning team.
• BA/BSc or diploma in hotel management or relevant field.
• Experience in a front office job is an advantage.

Quyền lợi

- High opportunity for learning, development and promoted career path.
- Dynamic and friendly open working environment
- Competitive benefits and compensations
- Attractive allowances and other special caring programs as per Company regulation.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-12 00:55:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relations Talent - Nhân viên Quan hệ khách hàng - Mã tin đăng: 4280252. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

WAFAIFO RESORT HOI AN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây