Guest Relations Talent - Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng

WAFAIFO RESORT HOI AN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hội An, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Make and confirm reservations for guests.
• Ensure working area are always tidy and clean.
• Answer and direct incoming calls.
• Verify guest&039;s payment method.
• Confirm relevant guest information.
• Complete and maintain any incident reports, daily activity reports or other reports requested by management.
• Maintain a neat and orderly front desk and reception area.
• Smile to every guest and offer an appropriate hospitality comment.
• Process accurate payment of guest accounts.
• Provide accurate information about local attractions and services.
• Issue room keys and direct guests to their rooms.
• Listen and respond to guest queries and requests both in- person and by phone.
• Verify and imprint credit cards for authorization.
• Monitor visitors to the hotel.
• Welcome and greet guests.
• Performance any tasks may assigned by superior.
• Inform guests of hotel rates and services.
• Maintain clear and accurate records of guest room bookings.
• Anticipate guest needs and resolve guest problems.
• Ensure proper room allocation.
• Speak to every guest in a friendly, enthusiast and courteous tone and manner.
• Process cash, debit card and credit card transactions for guests.
• Answer guest questions and requests quickly and efficiently or take personal responsibility to get the answer.
• Liaise with necessary staff including housekeeping and maintenance to address any problems or complaints made by guests.
• Review accounts and charges with guests during the check- out process.
• Receive and transmit messages for guests.
• Enforce rules and policies of the hotel.
• Register and check guests in.
• Inform housekeeping when rooms have been vacated and are ready for cleaning.
• Manage conference room bookings and scheduling.

Yêu cầu công việc

• BA/BSc or diploma in hotel management or relevant field.
• Experience in a front office job is an advantage.
• A positive attitude and excellent communication skills. Experience in motivating and leading a winning team.
• Knowledge of Smile or Otherworld Class Property Management System is an advantage.
• Excellent command of English language, the second language priority.

Quyền lợi

- Attractive allowances and other special caring programs as per Company regulation.
- Dynamic and friendly open working environment
- Competitive benefits and compensations
- High opportunity for learning, development and promoted career path.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-30 06:45:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relations Talent - Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng - Mã tin đăng: 4320895. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

WAFAIFO RESORT HOI AN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây