Guest Service Agent

HIGHGATE PROPERTY MANAGEMENT
Mức lương
8 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Maintain friendly rapport with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
To monitor the main entrance, Driveway, Gym, Swimming pool to make sure that prompt assistant to customer as always
Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests. Give guests complete and immediate attention to their complaints and requests
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time
To always read the Front desk Log Book at the beginning of the shift
To answer the telephone promptly according to the standard set by the hotel. Never let the phone ring more than 3 times
Co- ordinate with Housekeeping department to ensure that rooms assigned to guests are in order
Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
Assist in whatever way to promote and up sell the Apartment’s products and service
Assist in facilitating a fast, smooth and pleasant check- out
To maintain cleanliness I work areas at all times
Answering & receiving, sending mails, packages to internal/ external
Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
Report to Admin cum Operations Executive
Welcoming guests
Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
Keeps a visible and active presence in the lobby asking all guests and visitors if they require assistance
Familiar with the Apartment’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible.
Prepare and checking all key card holder, registration card, room status etc.
To work and be totally familiar with the computer system and maintain the computer discipline at all time. All CSR have to log in and log out with their personal password at all times
Be well groomed at all time and maintain a friendly cheerful attitude
Registrating guests information into the computer
Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognize and welcome

Yêu cầu công việc

Làm việc tại: Cư xá Đô Thành, Quận 3
Nhiệt tình, thân thiện, hòa đồng
Tốt nghiệp chuyên ngành Quản trị Khách sạn, Nhà hàng hoặc Du lịch
Kỹ năng tin học văn phòng & giao tiếp tiếng Anh tốt
Từ 6 tháng đến 1 năm kinh nghiệm lễ tân tại các Khách sạn, Resort
Thời gian làm việc: xoay ca: 6am- 2pm, 2pm- 10pm, 10pm- 6am; 6 ngày/tuần

Quyền lợi

Thưởng lễ/Tết
Trợ cấp cơm trưa
Môi trường thân thiện, ổn định, công ty có chính sách và lộ trình thăng tiến rõ ràng
Service Charge
Lương tháng 13
Thưởng hiệu quả công việc
Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN, BH Chăm sóc sức khỏe PVI

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-04 22:25:34

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Agent - Mã tin đăng: 3903613. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HIGHGATE PROPERTY MANAGEMENT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/12/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây