Guest Service Agent

VOCO QUANG BINH RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đồng Hới, Quảng Bình
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity
When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival
Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times
Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e- mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems
Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of IHG Loyalty Program member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard
Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures
Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected in a IHG Brand
Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service
Registers and rooms all arrivals according to established procedures
Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures
Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange
Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received
Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation
Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Intercontinental Hotels Group Loyalty programs.
Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Assistant Manager if he/she unable to assist
Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times
Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

Yêu cầu công việc

1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.
High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Quyền lợi

We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.​
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests ​
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs​
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay​
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.​
True Responsiveness

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-06-30 09:05:05

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
16/11/2027
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
4
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Đồng Hới, Quảng Bình
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Agent - Mã tin đăng: 5139916. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VOCO QUANG BINH RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job