Guest Service Agent (Nhân viên Lễ tân Khách sạn)

KHÁCH SẠN HÀ NỘI DAEWOO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ba Đình, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Check in guests accordingly to procedure. Registration form is to be filled out. All check- in must be updated in the system as soon as possible. All billing and special instruction to be clearly stated. All check- in is to be handled promptly and check- out must not short but efficient.
Prepare for the arrival of individuals and groups (Reg. Card, Key Holder, Message, etc.)
Utilize the Property Management System (Opera), Key Card System, Passport Scanner, POS System, and maintain computer discipline at all times.
Be knowledgeable about daily hotel operations, room information, and other services.
Accountable for all mounts received and ensure that all amounts are properly remitted to the General cashier in line with the Standard Operating Procedures.
Provide courteous and efficient service and if possible, respond to each and every guest request professionally and tactfully.
Perform guest registration, room assignment and accommodate special requests of all guests.
Perform check- in and check- out for guests in accordance with hotel standards.
Give guest complete and immediate attention to any complaint and request.
Report to the shift Supervisor or Duty Manager of guest complaints immediately. However, make efforts in handling minor complaints so as not to cause delays to the guest service at the Front Desk.
Seek opportunities to up- sell to achieve individual target and team target.
Strictly follow all cash handling and banking procedures.
Complete reports at the end of the shift and attach all necessary supporting documents before submitting them to Accounting department.
Handle guest requests in professional manner, record accordingly and coordinate with other departments to ensure seamless services.
Perform other tasks assigned by Supervisor and Upper Management.
Handle room key cards accordingly to the procedure. Always monitor and recheck for security reasons.

Yêu cầu công việc

Open- mindedness.
Extensive knowledge of Opera system and POS software and Computer skills
Good command of English and Vietnamese
Diploma in Hotel Management or related discipline, Bachelor’s degree preferred.
One or two years’ experience as a Front Desk Agent/ Receptionist in upscale hotels or equivalent.

Quyền lợi

- Other benefits according to Company&039;s policy.
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Team building activities.
- Delicious and nutritious meal at Hotel&039;s Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Accident insurance 24/24
- Annual Summer Outing/Health checkup

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:08:16

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Agent (Nhân viên Lễ tân Khách sạn) - Mã tin đăng: 4105845. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 360 Kim Mã, Ba Đình, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây