Guest Service Agent/ Nhân viên Lễ tân

JW MARRIOTT CAM RANH BAY RESORT & SPA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cam Lâm, Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Advise guest of messages.
Verify/adjust billing for guests.
Coordinate with Housekeeping to track room status and guest concerns.
Count and secure bank at beginning and end of shift.
File guest paperwork or documentation.
Arrange transportation for guests/visitors.
Process all guest check- ins, check- outs, room assignments, and room change/late check- out requests.
Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports.
Notify Loss Prevention/Security of any reports of theft.
Supply guests with directions and information.
Comply with quality assurance standards.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Cash- guests&039; checks, process all payment types, vouchers, paid- outs, charges, and provide change.
Follow company policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets.
Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests’ satisfaction.
Operate telephone switchboard station.
Clear departures in computer system.
Speak using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette.
Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available room.
Develop and maintain positive working relationships; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of employees.
Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions.
Welcome and acknowledge guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation.

Yêu cầu công việc

Second foreign language is a plus
High school diploma or GED
Good command of English
Relevant experience in the same position at 5- star international hotel chain

Quyền lợi

5 days off per week | 1.5 ngày nghỉ mỗi tuần
Accommodation is provided for non- local associates | Hỗ trợ nhà ở cho nhân viên ở xa
Service charge allowance during pre- opening period | Trợ cấp phí phục vụ trong giai đoạn tiền khai trương
Uniforms and duty meals are provided | Được cung cấp đồng phục & bữa ăn ca
Training and learning in Marriott International | Học hỏi và đào tạo chuyên môn tại Tập đoàn Marriott International
Full salary & insurance contribution during probation (following labor law) | Được hưởng nguyên lương & tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
Opportunity to grow career at the most luxurious 5- star hotel group in the world | Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại tập đoàn khách sạn lớn nhất thế giới

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-06-30 09:05:05

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/07/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
5
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Cam Lâm, Khánh Hòa
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Agent/ Nhân viên Lễ tân - Mã tin đăng: 5139987. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

JW MARRIOTT CAM RANH BAY RESORT & SPA

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job