Guest Service Agent/Nhân viên lễ tân

MERCURE DANANG FRENCH VILLAGE BANA HILLS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hòa Vang, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of A/Club member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard.
Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation
Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Accor Loyalty programs.
Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion.
Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.
Is familiar with other Accor hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Accor hotel
Maintains exemplary department standards of behavior and appearance and attitude as expected in a Novotel
Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange.
Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received.
Conversant with emergency evacuation and fire procedures for relevant department.
When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival
Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty Manager if he/she unable to assist
Perform any other task assigned based on Hotel needs or requirements...
Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times.
Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.
Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read fax, e- mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.
Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times
Registers and rooms all arrivals according to established procedures.
Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures.
Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures.

Yêu cầu công việc

1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.
High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent.

Quyền lợi

- Professional working environment / Môi trường làm việc chuyên nghiệp
- Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group /Cơ hội tiếp cận đa dạng các chương trình đào tạo do Khách sạn & Tập đoàn tiến hành
- Competitive salary offerred / Mức lương cạnh tranh.
- Free shuttle from Da Nang city / Xe đưa đón từ trung tâm TP Đà Nẵng...

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:07:40

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Agent/Nhân viên lễ tân - Mã tin đăng: 4105151. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: An Son hamlet, Hoa Ninh commune, Hoa Vang district, Da Nang city

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây