Guest Service Center Agent/ Nhân Viên Tổng Đài

INTERCONTINENTAL HANOI WESTLAKE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Maintains a clean work environment
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
• Records and controls accurately wake up calls
• Be a friendly face and helping hand to our guests
• Maintains detailed knowledge of the Hotel&039;s fire, life and safety system
• Pages staff member when requested
• Abides by principles of guest privacy
• Report on logbook daily
• Pages guests in co- operation with concerned departments
• Handles guests needs or requests and reports complaints to Resort Assistant Manager
• Attends to all guest queries and requests promptly
• Other ad- hoc duties- unexpected moments when we have to pull together to get a task done
• Assists guests with international calls and directory queries
• Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations
• May assist with other duties as assigned by management
• Maintains detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard
• Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers
• Maintain detailed knowledge of Resort Information
• Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously
• Records all requests on daily jobs sheets
• Advises defects on switchboard equipment to Supervisor
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety
• Look smart- wear your uniform with pride

Yêu cầu công việc

Education:
Diploma or Vocational Certificate in Business Management, Business Study or equivalent
Service years in the field :
1 year experience in customer service or switchboard operator.
Knowledge and skills:
Excellent English
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Proficient in the use of Front Office System
Preferred (if required)
Language: English and Vietnamese

Quyền lợi

• Rest & Relaxation Allowance per 3 months
• Social Insurance as law
• Bao Viet Health insurance for personal and family
• Service charge
• Housing, uniform, meal and transportation are provided by the resort
• Relocation assistance
• Gym room
• Home Leave allowance
• Repatriation allowance
• 24/7 Accident Insurance
• Competitive salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-01 10:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Center Agent/ Nhân Viên Tổng Đài - Mã tin đăng: 4530676. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Số 5, Phố Từ Hoa, Phường Quảng An, Quận Tây Hồ, Thành phố Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây