Guest Service Center Agent/ Nhân Viên Tổng Đài

INTERCONTINENTAL PHU QUOC LONG BEACH RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
• Attends to all guest queries and requests promptly
• Handles guests needs or requests and reports complaints to Resort Assistant Manager
• Other ad- hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
• Assists guests with international calls and directory queries
• Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations
• Be a friendly face and helping hand to our guests
• Pages staff member when requested
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety
• Maintains detailed knowledge of the Hotel’s fire, life and safety system
• Look smart – wear your uniform with pride
• Maintain detailed knowledge of Resort Information
• Advises defects on switchboard equipment to Supervisor
• Maintains detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard
• Records all requests on daily jobs sheets
• May assist with other duties as assigned by management
• Abides by principles of guest privacy
• Pages guests in co- operation with concerned departments
• Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers
• Report on logbook daily
• Maintains a clean work environment
• Records and controls accurately wake up calls
• Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously

Yêu cầu công việc

Education:
Diploma or Vocational Certificate in Business Management, Business Study or equivalent
Service years in the field :
1 year experience in customer service or switchboard operator.
Knowledge and skills:
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Proficient in the use of Front Office System
Excellent English
Language: English and Vietnamese
Preferred (if required)

Quyền lợi

• Repatriation allowance
• Service charge
• 24/7 Accident Insurance
• Home Leave allowance
• Gym room
• Social Insurance as law
• Relocation assistance
• Housing, uniform, meal and transportation are provided by the resort
• Rest & Relaxation Allowance per 3 months
• Bao Viet Health insurance for personal and family
• Competitive salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-16 06:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Center Agent/ Nhân Viên Tổng Đài - Mã tin đăng: 4480602. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tổ 3, Khu phố 7, thị trấn An Thới, huyện Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây