Guest Service Center Agent/Operator/Nhân Viên Tổng Đài

KHÁCH SẠN SHERATON SÀI GÒN
Mức lương
8 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Effectively communicate and liaise with associates on all levels, understanding the importance of teamwork within hotel operations.
Be aware of facilities and points of interest within Ho Chi Minh City and surrounding areas to assist with any guest inquiries.
Be familiar with all room types, availability, rates, group movements and billing, daily events, promotions, VIP’s and Guest History guests.
Anticipate guest’s needs through observation and offer prompt, efficient service either personally or through effective communication with other associates.
Align your working practices and conduct with Sheraton Saigon Grand Opera Hotel’ Vision; consistently strive to meet and exceed the expectations of both internal and external guests.
Handle multiple calls by prioritizing and informing callers in accordance with the hotel standards.
Coordinate with Room Service menu availability to ensure guest satisfaction.
Deal with all guest requests promptly, taking personal responsibility to ensure guest satisfaction.
Convey information, facsimiles and messages to appropriate personnel in a timely and efficient manner.
Handle restaurant bookings promptly and efficiently, whilst promoting in- house facilities.
Be fully conversant and efficient in the operation of switchboard and other related equipment, such as paging system, two- way radios, emergency phones, call accounting, guest room equipment operations and hotel channels.
Demonstrate thorough knowledge of and actively sell all products, services and special events within the hotel.

Yêu cầu công việc

At least 1 year experience in a similar role
Good communication skills in English
Able to work shifts, night shift

Quyền lợi

Competitive salary and benefits
Annual health check
12 annual leaves
24 personal accident insurance
Free uniform, including laundry service
Long term career opportunities
Other benefits for associate from Marriott
Professional training and working environment
Free duty meals and free parking

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-24 09:20:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Center Agent/Operator/Nhân Viên Tổng Đài - Mã tin đăng: 4445049. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 80 Đông Du, Phường Bến Nghé, Quận 1

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây