Guest Service Center/ Trung tâm Dịch vụ khách hàng

MOVENPICK RESORT CAM RANH, KHÁNH HÒA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cam Lâm, Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The Role

This service must be sincere, warm and with enthusiasm ensuring that all guests are comfortable in their surroundings and are assisted where ever possible.
He / she should be empathetic to all mood and time restrictions.
He / she must ensure a smooth operation of his / her service area as governed by contract and deemed by operational requirements.
As a Front Office team member you are part of a team that is responsible for the smooth stay and experiences of the guests.

Key Deliverables and Responsibilities
Planning and Organising:
“Yes is the answer, what is the question?” is a key mind frame
Guests should be made to feel welcome, feel at home and relaxed
Guests should not be kept waiting.
Ensure that all Mövenpick Hotels & Resorts standards are adhered to
We are to anticipate guests needs so there is little need to ask us for anything
Operational:
Ensure proper filing system is in place for proper filing of guest records.
Ensure all the systems are up and running within the telephone operators room, report any defects
Familiarize with the local news and major events in the city
Oversee and control all collateral make sure that all collateral is as per the Hotel standards
Action any pending issues that was logged and follow up with the concerned.
Maintain guest data base and feed in guest history
Answer all guest information in a quick and efficient
Ensure complete courtesy, friendliness and professionalism at all times, smile!
Know which events and meeting we have in the hotel
Read the Log Book and receive any handover from the Night Manager/Duty Manager.
Handle guest complaints with utmost courtesy and professionalism, report immediately to senior management.
Prepared guest complaints summary and communicate the same to your Supervisor.
Any other task as requested by the Front Office Manager
Attend daily briefings and training
Update Hotel information & promotions and communicate with the Front Office
Maintain standards and up sell where ever possible, follow Quality Assurance check list
Daily check all meetings, functions, seminars, and event that is taking place during the day
Update and maintain files as requested by the Telephone Operators Supervisor and Front Office Manager
Administration:
Maintaining all records
Establish and maintain effective employee relationships

Yêu cầu công việc

Familiarity with hotel operations, events, promotions, and city information
Background in Front Office, Call Centre, Guest Service, or Hospitality is an advantage.
Excellent telephone etiquette, clear and warm voice tone.
Quick thinking, efficient communication, and accurate information delivery.
Ability to make guests feel welcome, informed, and comfortable even without face- to- face contact.
Ability to operate in a high- volume communication environment (multiple calls, requests).

Quyền lợi

Opportunity to grow within your property and across the world.
Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities.
Offer accommodation and meals for candidates from other provinces.
Top- tier service charge and 100% salary during the probation period.
Shuttle bus for candidates in Nha Trang and fuel allowance for those in Cam Ranh and Cam Lam.
Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide.
Develop your talent through Accor’s learning programs.
Competitive salary and service charge based on experience and ability.
7 insurance coverage from the first day of probation.
Full benefits under labor laws.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-11 02:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/12/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Cam Lâm, Khánh Hòa
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Center/ Trung tâm Dịch vụ khách hàng - Mã tin đăng: 5444248. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MOVENPICK RESORT CAM RANH, KHÁNH HÒA

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: xã Cam Hải Đông, huyện Cam Lâm, Khánh Hòa.

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Guest service center tại tỉnh/thành