Guest Service Centre Supervisor

HOIANA RESORT & GOLF
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Duy Xuyên, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Service Centre Operations

Ensure the proper maintenance, repair, and use of telecommunication equipment in the hotel/guest rooms.
Monitor the performance of the PABX, voice mail, message and call accounting system (if applicable).
Assist the Guest Service Centre Leader in in the supervision and coordination the activities of service centre.

Guest Interaction and Support

Take wake- up call requests and ensure timely execution.
Handle guest questions, requests, and complaints professional, ensuring resolution or escalating to Duty Manager as needed.
Investigate complaint regarding Guest Service Centre and take appropriate action to resolve the dissatisfaction.
Translate messages or communications from Vietnamese to English and vice versa for staff or guests when required.
Answer guest questions in propriate languages and assist them with their needs to ensure all requests are followed through and completed. Address all guests naturally by name but avoid overusing it during the conversation.
Provide detailed information about Room Service and Beverage Menu, including seasonal changes and promotions.
Accept and relay guest messages accurately.

Team Support and Training

Ensure sufficient associates are available to serve calls.
Assist Team Leader- Service Centre in training associates and provide periodically familiarization tours of the hotel to achieve a good performance.

Administrative Duties

Maintain current knowledge of hotel and local events.
Perform concierge duties over the phone.
Complete shift checklists and address process inefficiencies.

Emergency and Additional Duties

Respond effectively to emergency situations per hotel guidelines.
Perform additional duties as assigned, including working extended hours during peak periods or short staffing situations.

Other Standard Responsibilities

Support recruitment and talent development efforts.
Operate within budgetary limits.

Yêu cầu công việc

Good communication skill in English, listening, verbal, reading and writing
Proficient in Opera PMS and Microsoft Office: Word/Excel.
Advantage Chinese/ Korean skills.
Certificate or diploma in hotel study is preferred.
Minimum of 1- year supervisory experience in hotel service centre operations and track record in leading hotel with good standards.

Quyền lợi

Career Development Opportunity
Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang- Hoiana, duty meal, ...)
Big- scale project in central Vietnam
Professional and multicultural working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-09 16:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/07/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Duy Xuyên, Quảng Nam
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Centre Supervisor - Mã tin đăng: 5158496. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HOIANA RESORT & GOLF

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Guest service centre supervisor tại tỉnh/thành