Guest Service Manager

ZANNIER HOTELS - BÃI SAN HÔ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sông Cầu, Phú Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Deal with problems and complaints received from guests, acting immediately to restore guest satisfaction utilizing the Company&039;s Service Standards at all times.
Maintain cash float and accurately handle monies at all times
Coordinate Front Office operations during shift to ensure guest service excellence
Effectively communicate and liaise with associates on all levels, understanding the importance of teamwork within hotel operations.
Assist with employee scheduling and rostering to provide adequate coverage of shifts.
Ensure that all guests are warmly welcomed and recognized in accordance with hotel standards
Be proactive in observing operational needs across the hotel, enlisting employees from other departments to assist in areas where business demands are higher.
Maintain daily logbook and conduct informative handover to next shift ensuring that all relevant information is passed on clearly and that relevant managers are notified as necessary.
Perform any additional duties as requested by the Front Office Manager
Actively manage an oversold situation in accordance with hotel policy and procedure to ensure guest satisfaction.
Recommend new policies and procedures in relation to improvement of guest service standards and the achievement of departmental and hotel strategic goals.
Supervise the management of inventory availability and blocking to ensure that each guest is accommodated according to their requirements, investigating any room discrepancies.

Yêu cầu công việc

Fluency in English language
Minimum of 2 years experience in a similar role, strong knowledge in Front Desk Operations
Excellent interpersonal and communication skills
Able to work under pressure and night shift
Bachelor Degree or Diploma in Hotel Management or related field

Quyền lợi

Accommodation provided for non- local employees.
Free meals at canteen
Annual outing trip provided by company
Entitlement to full social insurance package as stipulated; 24/24 accidents insurance.
Competitive salary package
5 working days and 2 days off per week
Room rate benefits for employees

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-02 16:10:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Manager - Mã tin đăng: 4533859. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ZANNIER HOTELS - BÃI SAN HÔ

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
N/A
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây