Guest Service Supervisor

INTERCONTINENTAL DANANG SUN PENINSULA RESORT
Mức lương
8 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Sơn Trà, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Manage all requests made by guests, or special request from guest that your staff reported to you.
Assisting with Guests complaints, call manager when Guests have problem
Ensure GSA staff can do smooth check in and check out, support Guest to handle their request.
Perform Brand’s Services behaviours in daily operation basic towards the guests
Take care and support GSA team to resolve problem when Guest request.
Ensure consistency service within the department
Sharing guest feedback to the team
Supervise front office operations during assigned shift including:
Supervise the use of he public address system
Maintenance of information about local events
Prepare reports
Maintenance of guest information
Supervise GSA team to follow SOPs and do the right thing
Set target for Upselling, Member Enrollment, Tripadvisor
Compile occupancy statistics
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Supervise group bookings with Check in, Check out process and Billings.

Yêu cầu công việc

Required Skills –

Able to speak, read and write English
Problem solving, motivating, organizational and training abilities
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Good speaking skills
Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System

Qualifications –

Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience–

Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation
2 years experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience or training.

Quyền lợi

Mandatory insurances in accordance with Vietnamese Law
HealthCare insurances for loyalty team members
Shared accommodation (applied for non Danang residents)
100% salary & service charge in 60 days of probation
Provided uniform, duty meal and transportation
Annual leave from 14 days, 2 days off per week
Accidental insurance 24/24
Other benefits as per the company/ IHG policies
IHG brand standard training

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-21 13:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Supervisor - Mã tin đăng: 4575714. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Bai Bac - Son Tra, Đà Nẵng, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây