LADY HILL SAPA RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sa Pa, Lào Cai
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Conducts shift briefings to ensure Resort activities and operational requirements are known
- Supervise front office operations during assigned shift including:
- Assisting with serious complaints
- Maintenance of information about local events
- Maintenance of guest informationn
- Compile occupancy statistics
- Supervise group bookings
- Supervise the use of the public address system (PAS)
- Supervise cashiering activities during shift including:
- Instructing staff in cash security procedures
- Supervise the cashiering system
- Prepare reports
- Instructing staff on credit policies and facilities
- Cash handling and banking procedure
- Carry out debtor control
- Dealing with irregular payments
- Works with Superior in the preparation and management of the Section’s budget.
- Attend briefings daily and hand over the unfinished task to the next shift for follow- up and continued implementation.
- Provide department orientation and training of the resort service standards, procedures and programs
- Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
- Works with Superior and Human Resources on mainpower planning and management needs
- Conduct Night Audit Process for the Resort
- Attend meetings and trainings as assigned by management
- Motivate and provides a work environment which brings out the best in team members
- Carry out the tasks assigned by the Front Office Manager/ Duty Manager.
- Comply with company rules and regulations. Fingerprinting and uniform wear as the resort&039;s policy and standard
* Benefits:
- Support accommodation and meals
- Duty meal in working day and uniform provided by the Resort
- A great opportunity for stable and career development
- Work 8hours/day, 1.5 day off/week
- Other benefits, according to the company regime, include: travel, annual vacation, holiday bonus,...
- Basic salary and monthly service charge and Up- selling Incentive following resort policy.
- 13th month salary guarantee in labor contract and more depends on business situation
- Annual leave policies have an advantage over the Labor Code in that they provide 12 annual leave days in the first year of a contract and increase by year.

Yêu cầu công việc

- A team player person with an attitude to learn, service mindset, open and positive thinking
- Good command of spoken and written English with strong computer skills.
- Experience in same position is an advantage. International resort or hotel experienced is preferred. Sales experience in 4- 5 star hotel at least 2 year (1st priority).
- Initiative, courteous, hard working and attentive to details.
- Long- term career orientation with the resort

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:01:59

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 3986134. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LADY HILL SAPA RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian tạm thời
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây