Guest Service Supervisor/ Giám sát Lễ tân

THE ANAM RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cam Lâm, Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Other tasks shall be assigned by management team.-
• Keep a visible and active presence in the lobby and communitcate with guests in the resort
• Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
• Handles guest’s complaint or requests to ensure immediate follow up
• General understanding of the Front Office and House Keeping operations in regards to guest accommodation
• Preparing and checking all VIP folder including registration card, key card registration card and welcome kit
• Taking care of VIPs guest from pre- arrival to departure by inspecting room, welcoming, getting feedback during stay, farewell, preparing amenity etc
• Ensures that all repeat guests are received personalized service and recognition upon arrival
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
• Assist in facilitating smooth and pleasant check- out by conducting billing check prior to VIP departure
• Read daily arrival and departure report, Duty Manager logs and any updated hotel information
• Check the guest birthday list on daily basis for preparation of birthday cards and cakes to guests
• Preview following days VIP arrivals and prepare the arrivals
• Assist in promoting and upselling the resort’s products and services
• Make courtesy calls, provide assistance and arrange amenity for illness guest.
• Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible

Yêu cầu công việc

Able to speak, read and write English
Make it memorable by being knowledgeable, sharing stories and showing your style to create moments that make people feel special.
Excellent communication skills to both external and internal guests
Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. VIP room / villa inspection in order to achieve guest’ satisfaction
1 year experience in front office / guest services operations / customer service preferred, or an equivalent combination of education and experience.

Quyền lợi

- Service charges / Phí phục vụ
- Yearly bonus / Thưởng hàng năm
- Annual health check / Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Accident insurance / Bảo hiểm tai nạn
- Birthday leave / Nghỉ ngày sinh nhật
- Annual leave / year / Nghỉ phép năm
- Public holidays allowance / Thưởng lễ
- 13th month salary / Lương tháng 13

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:45:43

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Supervisor/ Giám sát Lễ tân - Mã tin đăng: 4153406. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE ANAM RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây