Guest Service Supervisor

LADY HILL SAPA RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sa Pa, Lào Cai
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Conducts shift briefings to ensure Resort activities and operational requirements are known
- Supervise front office operations during assigned shift including:
- Compile occupancy statistics
- Maintenance of guest informationn
- Supervise group bookings
- Maintenance of information about local events
- Assisting with serious complaints
- Supervise the use of the public address system (PAS)
- Supervise cashiering activities during shift including:
- Cash handling and banking procedure
- Conduct Night Audit Process for the Resort
- Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
- Attend meetings and trainings as assigned by management
- Prepare reports
- Provide department orientation and training of the resort service standards, procedures and programs
- Motivate and provides a work environment which brings out the best in team members
- Works with Superior in the preparation and management of the Section’s budget.
- Instructing staff in cash security procedures
- Instructing staff on credit policies and facilities
- Carry out the tasks assigned by the Front Office Manager/ Duty Manager.
- Dealing with irregular payments
- Carry out debtor control
- Works with Superior and Human Resources on mainpower planning and management needs
- Comply with company rules and regulations. Fingerprinting and uniform wear as the resort&039;s policy and standard
- Attend briefings daily and hand over the unfinished task to the next shift for follow- up and continued implementation.
- Supervise the cashiering system
* Benefits:
- Work 8hours/day, 1.5 day off/week
- Duty meal in working day and uniform provided by the Resort
- Annual leave policies have an advantage over the Labor Code in that they provide 12 annual leave days in the first year of a contract and increase by year.
- 13th month salary guarantee in labor contract and more depends on business situation
- A great opportunity for stable and career development
- Support accommodation and meals
- Basic salary and monthly service charge and Up- selling Incentive following resort policy.
- Other benefits, according to the company regime, include: travel, annual vacation, holiday bonus,...

Yêu cầu công việc

- A team player person with an attitude to learn, service mindset, open and positive thinking
- Good command of spoken and written English with strong computer skills.
- Initiative, courteous, hard working and attentive to details.
- Long- term career orientation with the resort
- Experience in same position is an advantage. International resort or hotel experienced is preferred. Sales experience in 4- 5 star hotel at least 2 year (1st priority).

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-17 07:05:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Supervisor - Mã tin đăng: 4293444. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LADY HILL SAPA RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian tạm thời
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây