Guest Services Agent

FOUR POINTS BY SHERATON HA GIANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Giang, Hà Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
Process all guest check- ins, check- outs, room assignments, and room change/late check- out requests. Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions. Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available room. Advise guest of messages. Clear departures in computer system. Coordinate with Housekeeping to track room status and guest concerns. File guest paperwork or documentation. Operate telephone switchboard station. Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports. Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests’ satisfaction. Arrange transportation for guests/visitors. Count and secure bank at beginning and end of shift. Cash- guests&039; checks, process all payment types, vouchers, paid- outs, charges, and provide change. Notify Loss Prevention/Security of any reports of theft.
CORE WORK ACTIVITES
Safety and Security

Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel.
Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/ supervisor.

Policies and Procedures

Follow company and department policies and procedures.
Protect the privacy and security of guests and coworkers.
Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.

Working with Others

Support all co- workers and treat them with dignity and respect.
Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments.

Yêu cầu công việc

Be able to relocate to Ha Giang City.
At least 6 months to 1 year experience at the same position.

Quyền lợi

Marriott International Associate discount for Room and F&B
International work environment.
Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
Phone allowance, meals allowance and others

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-28 10:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Services Agent - Mã tin đăng: 4601929. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FOUR POINTS BY SHERATON HA GIANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
5
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây