GUEST SERVICES AGENT

BELLERIVE HOI AN HOTEL & SPA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hội An, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Ensure Lobby and working area is always immaculate
- Understand and demonstrate correct procedures regarding the acceptance of foreign currencies, credit cards and cash in accordance with the hotel credit policy and Standard Operating Procedure (SOPs)
- Flexibility to work various shifts including weekends, nights, and public holidays and as such assist in the general running of the hotel at night including assisting other departments
- Cash handling which includes currency exchange and balancing a float
- Maintain accurate records of daily transactions
- Assisting guests with requests and memorable experiences by sharing your hotel and local knowledge
- Updating the shift diary during and at the end of shift detailing all important activities carried out
- Welcoming guests to the hotel whilst providing prompt, courteous and efficient check in and check out throughout their stay
- Become familiar with group resumes ensuring all details of incoming and outgoing groups are observed
- Handling of customer complaints in an efficient and proactive manner
- Daily liaison with inter departments such as food & beverage and housekeeping for guest movements, requests, and activities
- Meeting and exceeding guest expectations and confident
- Be responsible for completing a wide variety of front office tasks assigned by Front Office Management team
- Ensuring timely and efficient delivery of guest amenities and ensuring the security of our guests and their possessions
- Proudly promote the hotel facilities, looking for opportunities to enhance a guest’s stay through up- selling and by monitoring rooms&039; inventory to assist in maximizing rooms&039; revenue
- Well- groomed and presented in line with hotel policy

Yêu cầu công việc

* Experience
- Minimum of two years in similar capacity
- Familiar with Front Office activities as well as hotel operations in general
* Skills and Knowledge
- The ability to work under pressure, multitask and think on your feet to quickly resolve issues is required
- Computer literate with strong knowledge on Microsoft Outlook, Microsoft Office
- Able to handle enquiries and to take and fulfill detailed instructions
- Fluency in additional languages (Korean, Japanese or Chinese) is desirable but not essential
- Proficient in English, oral and written and can converse with guests and fellow employees
- Experience on Bravo PMS is an advantage but not essential
* Education or Qualification:
- Certification or qualification in Tourism is an advantage

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-20 18:55:46

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin GUEST SERVICES AGENT - Mã tin đăng: 3944543. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Lô 01-O17 khu đô thị Phước Trạch – Phước Hải, phường Cửa Đại, thành phố Hội An, tình Quảng Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây