Guest Services Manager

REGENT PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Ensure GSA staff can do smooth check- in and check- out, and support Guests in handling their requests.
• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Assisting with Guests complaints, call the manager when Guests have a problem
• Supervise front office operations during assigned shifts including:
• Take care and support the GSA team to resolve problems when Guests request.
- Supervise the GSA team to follow SOPs and do the right thing
- Maintenance of information about local events
- Maintenance of guest information
• Supervise group bookings with Check- in, Check- out process, and Billings.
• Set target for Upselling, Member Enrollment, Tripadvisor
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
• Supervise the use of the public address system
• Prepare reports
• Compile occupancy statistics

Yêu cầu công việc

Qualification

Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
Experience
5- year minimum in five- star hotel or fine dining restaurant
Service years in supervisor/manager level
5- year previous experience in same position
Knowledge and skills
Maintain high standards of personal hygiene at all times
Be aware of all Health, Safety and Fire regulations and abide by their terms
Ensure that full uniform is worn at all times
Working with multi- cultural teams
Support and adhere to the equal opportunities policy of the company
Language
Fluent English

Quyền lợi

• Rest and relaxation, Home leave allowance
• Relocation, repatriation allowance
• Accommodation, uniform, transportation, and meals are provided
• Insurance as labor law
• Competitive salary
• Service charge as revenue
• International working environment, join courses of IHG Group
• 24/7 accident insurance
• At least 14 annual leave, 2 days off per week
• Healthcare insurance for personal after 6 working months and for the family after 2 working years
• Other benefits

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-19 18:55:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Services Manager - Mã tin đăng: 4201171. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

REGENT PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
N/A
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây