Ha Noi - Customer Experience Compliance Specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL - HÀ NỘI
Mức lương
15 - 18 triệu
Địa điểm làm việc
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Maison Retail Management International is seeking to recruit a dedicated Customer Experience Compliance Specialist to enhance the quality of customer interactions across selected brands. The ideal candidates will be responsible for observing, reporting, escalating, and implementing improvements to ensure exceptional customer experiences and maximized sales potential.
Key Responsibilities:
Observation and Evaluation:
- Assessing operational processes both in- store and at the office.
- Mystery shopping and operation checklist criteria to monitor results and identify ongoing issues affecting customer experience and revenue.
- Observing onboarding and training processes to identify areas for improvement.
- Collecting and analyzing feedback from various sources.
- Evaluating employee interactions and customer service at the store level.
- Analyzing customer behavior within stores to enhance service delivery and surveying non- customers on objection reasons.
Reporting and Recommendations:
- Evaluating operational and customer experience efficiency and providing recommendations for conversion rate improvement.
- Collaborating with stakeholders in operations, brand, and head office teams to address immediate issues and develop standard operating procedures (SOPs) for consistent service delivery.
- Establishing a Project Management Office (PMO) to oversee and track improvements.
- Monthly reporting on the evaluation of operation checklist.
- Aligning KPIs with customer experience objectives and ensuring reward structures support desired behaviors.
- Enhancing training materials and employee handbooks across all functional areas.

Yêu cầu công việc

- Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
- Prior experience in retail operations, customer experience, or related roles preferred; a certificate in service QC is a plus.
- Ability to work independently and collaboratively with cross- functional teams.
- Willingness to travel across stores, shopping malls, and specified nearby provinces.
- Proficiency in Vietnamese and English languages.
- Excellent communication and interpersonal skills.

Quyền lợi

- Employee discount purchases
- Attractive salary (upto 18mil)+ lunch allowance + parking allowance
- Holiday bonus, 13th month salary bonus, annual KPI bonus based on revenue, social insurance, Union, year- end party, team building, annual salary increase ...
- 12- 15 days annual leave.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-08 23:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Ha Noi - Customer Experience Compliance Specialist - Mã tin đăng: 4454704. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Compliance specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL - HÀ NỘI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây