[Hà Nội] Customer Service Representative (8-Month Contract)

CÔNG TY TNHH NƯỚC GIẢI KHÁT COCA-COLA VIET NAM
Mức lương
10 - 14 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• To do report or admin job that is assigned by CS Team Leader/CS Manager
• Receiving and processing the order from Customer / Sales team. To solve any problem from internal or external department
• Make good communication and relationship with partners
• Take responsibility for follow up the order and make sure that delivery processing on time and exactly
OTHER INFORMATION:
* Attractive Package
* 18 Annual Leaves/ Year
* Health insurance for employee & family

Yêu cầu công việc

• At least 01 year of admin sales
• Possess good interpersonal and communication skills as well as pleasant personality and good service orientatio
• College degree or higher qualifications is required
***Please note that by submitting an application to us, you consent to our processing of personal data about you that is provided by you and otherwise lawfully collected by us (which may include sensitive data) for our company&039;s recruitment purpose. Where you provide us personal data of others, you further undertake that we are permitted to receive and process such data for the purpose for which you provided IT. You may send your queries or request for support concerning our personal data processing activities to hrvn(at)coca- cola.com.VN. To better understand our personal data processing practices, please visit www.swirecocacola.com/en/Others/Privacy- Policies.HTML to the full Privacy Policy of Coca- Cola Beverages Viet Nam Limited.
***Swire Coca- Cola is committed to fostering an environment that values Diversity, Equality, Inclusion, and Belonging. We believe that a diverse workforce drives our goals and contributes to overall success. As an equal opportunity employer, Swire Coca- Cola hires talented individuals from any backgrounds and conditions. We strive to create a work environment that is respectful, inclusive, and free from any form of discrimination, harassment, or intimidation.
If you require special assistance due to disability or any other conditions during any stage of the recruitment process, please feel free to contact us via email hrvn(at)coca- cola.com.VN at any time. We appreciate your interest in joining our team and your commitment to contributing to a diverse and inclusive workplace.

Quyền lợi

• Đào tạo
• Công tác phí
• Du Lịch
• Nghỉ phép năm
• CLB thể thao
• Chế độ thưởng
• Phụ cấp
• Chế độ bảo hiểm
• Chăm sóc sức khỏe
• Đồng phục

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-14 11:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Hà Nội] Customer Service Representative (8-Month Contract) - Mã tin đăng: 4707344. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 485, Duong Ha Noi, Linh Trung, Quận Thủ Đức, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Chuyên Viên- Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây