[Ha Noi] Online Sales Staff/ Nhân Viên Tư Vấn Bán Hàng Trực Tuyến

CÔNG TY TNHH ZEDER VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mục tiêu của vị trí (Tại sao cần vị trí này?)/
Goal of position (Why was this position created?)
We are in search of a skilled and enthusiastic Online Customer Service Representative with specific experience in handling online customer interactions. This role is ideal for someone who has a passion for customer service and has previously managed customer inquiries and issues through online messaging platforms. The role may also involve ticket resolution support.
Nhiệm vụ (Mô tả công việc chính)/ Tasks (Description of main tasks)

Maintain Professionalism: Ensure all interactions with customers are conducted with the utmost professionalism and courtesy.
Ticket Resolution Support: Utilise your skills to assist in managing and resolving customer service tickets as required, ensuring customer satisfaction.
Expertise in Online Messaging: Respond to customer queries via our online messaging system, using your experience to provide efficient and effective solutions.
Enhanced Communication and Feedback: Adhere to communication procedures and policies. Proactively engage customers and provide insightful feedback on customer service processes.
Collaborative Team Work: Collaborate with team members to ensure a uniform and high- quality level of customer support.
Cùng với các nhiệm vụ được nêu trên, người phụ trách vị trí này phải thực hiện các công việc có liên quan đến trách nhiệm của mình được giao bởi cấp trên. (In addition to the duties listed above, the position holder must carry out tasks assigned by his supervisor that are essentially related to his duties).
Customer Service Excellence: Maintain a consistently positive, empathetic, and professional attitude towards customers. Promptly and effectively address customer inquiries.

Yêu cầu công việc

Familiarity with CRM systems and practices.
Excellent Communication Skills: Demonstrated ability to communicate effectively, both in writing and verbally.
Exceptional Proficiency in English: Strong reading, writing, listening, and spoken English skills are essential. Candidates must have impeccable English communication abilities.
Automotive Suspension and Mechanical Experience: While not mandatory, having knowledge in this area is beneficial.
High school diploma or equivalent; college degree preferred.
Strong Problem- Solving Abilities: The capacity to analyze and solve complex customer issues.
Fast Typing Skills: A minimum typing speed of 40 words per minute (WPM) is required.
Strong multitasking, prioritization, and time management skills.
Experience with Freshdesk / freshsales is good but not required.
Demonstrated ability to deliver superior customer service and genuinely enjoy helping customers.
Proven experience in online customer service, specifically in handling online messages.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:48:59

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Ha Noi] Online Sales Staff/ Nhân Viên Tư Vấn Bán Hàng Trực Tuyến - Mã tin đăng: 4078373. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ZEDER VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Trung học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây