[Hà Nội] Retail Assistant (Trợ Lý Cửa Hàng)

CÔNG TY TNHH TAKASHIMAYA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tây Hồ, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Working Location: Trung tâm thương mại Lotte Hà Nội, khu đô thị Nam Long, Phường Phú Thượng, Quận Tây Hồ, TP. Hà Nội
Sales/ Customer Service

Keep up- to- date store information and product knowledge and sell and promote merchandise and services of the store.
Practice complementary sales (i.e., recommend tie to go with shirt)
Apply company’s service standards daily – Greet and attend to customers in a courteous and helpful manner, Smile and Thank customers during each transaction, provide After- Sales Service.
Work with team to achieve sales target.
Provide the highest level of customer service.
Complete transactions on POS system &control daily cash- in & cash- out.

Stock Control:

Receiving and check quantity, quality, sizes and price tags of stock.
Check stock daily to ensure that shelves are well- stocked and replenish stock whenever necessary.
Return any damaged stock according to procedures.
Assist in physical stock- taking.

Housekeeping and Merchandise Display:

Assist in promotion/ festive merchandise display.
Ensure that merchandise on display is neat and orderly.
Keep sales area clean and tidy, pick up/ dispose (any) litter.
Keep the showcases and fixtures (including and storeroom,) clean and tidy; clean/ dust, merchandise to keep them looking new andclean.

Security:

Always be alert of suspicious characters; report any shop- lifting to superior/ security officer.
Carry out changing room control procedures.

Market & Customers’ Information:

Feedback on customer comments regarding quality, usage, prices etc.
Feedback to superior onthe demandof merchandise.

Administrative Procedures

Any other duties as and when assigned by the company.
Complete necessary forms such as Repeat Order Requisition Form, Out of Stock Form,DailySales Record etc.
Understand and handle customer’s request of issuing invoice & tax refund.
Replenish stationery supplies (bags, wrapping paperetc)

Yêu cầu công việc

Being able to work on shift, weekends and public holidays when required;
Analytical ability and teamwork spirit.
Proficiency with the use of Ms Word and Excel in addition to accurate understanding of UPC information and price tag.
Commendable customer service skills with exceptional planning and organizational dexterity at all levels;
Outstanding practical experience in a retail, luxury fashion and customer service oriented environment.
Excellent knowledge of relating with clients and associates in a positive, professional and polite way.
At least High School diploma;

Working Location: Trung tâm thương mại Lotte Hà Nội, khu đô thị Nam Long, Phường Phú Thượng, Quận Tây Hồ, TP. Hà Nội

Quyền lợi

13th month salary
Insurance according to the regulations
Meal allowance
Discount employee card
Annual Leaves
Rewards, salary increases.
Health care insurance, accident insurance, premium health card 24/24

(We contact qualified candidates only)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-11 11:20:29

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Hà Nội] Retail Assistant (Trợ Lý Cửa Hàng) - Mã tin đăng: 4171513. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Saigon Centre, số 65, đường Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh 0

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung học phổ thông
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây