[HCM] Call Center (Inbound)

TIMO DIGITAL BANK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

About Timo
Being rich however means more than just having a lot of money. Enjoying a rich life includes making money more fun and emotional by embedding banking services into your lifestyle and within your social circle to unlock a truly rich life.
Everybody dreams of being rich(er) and fears being poor. Timo supports you in achieving this dream. Financially, we support across the 5 functions of money: moving, managing, accessing, growing, and protecting your money.
What you will be doing
+ Resolve problems, complaints by clarifying issues, explore the answers and alternative solutions, implement solutions to satisfy customer’s needs.
+ Fully support customers via phone calls and other communication channels such as Email, Facebook, Zalo…
+ Ensure adherence to the defined Operation process, instructions related to Anti- money laundering (AML) and know your customer (KYC), code of conduct & rules of The Company.
+ Use the corresponding etiquette on the telephone and other live channels to satisfy and please customers.
+ Other major duties such as lock card, active card/account, notify transactions or account balance/customer’s card…
+ Provide innovative offers to improve the quality service of Contact Center.
+ Implement tasks allocated by Contact Center Manager
+ Take part in building procedures and regulations for projects related to Contact Center.
Job requirements
Your skill and experience:
+ Having Financial Institution experience is a plus.
+ Excellent verbal communication skills, speaking clearly and succinctly, required English language proficiency.
+ Being able to work in shifts 24/7, Timo service is available for our customers 365 days a year.
+ Work in HCMC and desire to work in a newly established project with high pressure and productivity achievement.
+ Candidates must be able to perform job functions independently or as part of a team and have problem- solving skills to solve a diversity of customer issues.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-25 01:15:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Call Center (Inbound) - Mã tin đăng: 4309156. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TIMO DIGITAL BANK

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây