[HCM] Công Ty Luxasia Vietnam Tuyển Dụng Nhân Viên Trợ Lý Văn Phòng Full-time 2025

LUXASIA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Địa điểm

Hồ Chí Minh

LUXASIA is the leading and largest beautyomnichannel brand- builder of Asia Pacific. Since 1986, it has successfullyenabled market entry and brand growth for more than 100 luxury beauty brands,the likes of Albion, Aveda, Bvlgari, Calvin Klein, Creed, Diptyque, Hermes, LaPrairie, Maison Francis Kurkdjian, Montblanc, Rabanne, Ferragamo, and SK- II.

Office Assistant

Địa điểm

Hồ Chí Minh

JOB DESCRIPTION

Role Purpose:
TheOffice Assistant provides comprehensive administrative and operational supportto ensure the smooth day- to- day functioning of the office. This role alsosupports the Regional Leader, Brand Partner in managing their calendars,appointments, and travel arrangements.
Main Roles andResponsibilities:
Executive Assistance:
· Organizeactivity, schedules, reports and presentations in an orderly, constructivemanner.
· Ensureeffective communications & connection to all Departments.
· Organizedaily schedules to make the best use of working time.
· Performthe full range of secretarial duties (schedule, telephone, business tripplanning, expense forms… etc.).
· Preparemeeting agendas, take minutes, and track follow- up actions.
· Connectbetween all regional and local function heads
· Connectwith Regional & Brand Partners for meetings, business visits arrangement
Office Management:
· Dopayment requests for all Admin expenses.
· Beresponsible for order and supply of stationary, cartridge, admin document,office facilities, office equipment, …
· Liaisewith the office landlord from time to time in connection with leasing issues,office security, electricity, parking …
· Purchaseand manage daily office and counter stationeries & equipment’s, officerefreshment, fresh water/other beverage, meal, hotel booking, air ticket, visa,name card… on time and be sure all office facilities/ equipment run well.
· Supportother teams with administrative requests.
· Postagecontrol receives and delivers to right person
· Ensureall admin expenses and activities will comply with the company Policy andProcedure

REQUIREMENTS

· Proficientin Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
· Minimum2–4 years of administrative experience; experience in the beauty, retail, orluxury industry is an advantage.
· Abilityto work independently and collaborate effectively across departments.
· Detail- orientedwith a high level of professionalism and discretion.
· Diplomaor Bachelor’s degree in Business Administration, Office Management, or relatedfield.
· Fluentin English; additional language skills are an advantage.
· Strongorganizational, multitasking, and communication skills.

BENEFITS

As company&039;s policy

HOW TO APPLY

Submit your application via the APPLY NOW button below.
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 18/12/2025

APPLY NOW

1 ứng viên

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-20 04:05:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/12/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Công Ty Luxasia Vietnam Tuyển Dụng Nhân Viên Trợ Lý Văn Phòng Full-time 2025 - Mã tin đăng: 5407489. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LUXASIA

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job