HCM - Customer Experience Executive / Nhân Viên Chăm Sóc Trải Nghiệm Khách Hàng

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
12 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
An Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* Objective
- As the Customer Experience Executive, you will work alongside the CX manager conducting cross team projects that will impact the most positively the experience of Maison JSC customers at each step of their journey in a durable way. The CX will bring together task teams and deliver on prioritized initiatives that will ADD most value in a customer’s lifetime
* Results measurement
Results for this position are measured
- In increase in customer lifetime value and therefore revenue growth
- In improvement of the NPS scores, both offline and online as well as in improvement of customers feedback
- In improvement in bottom-line revenue generated by a reduction of loss revenues
* Responsibilities
- Analyze customer pain points / needs among several cohorts and touch points to identify the most impactful initiatives to improve CLV
- Benchmark leading actors in customer experience & understand the market to propose the best implementation of CLV initiatives for Maison JSC customers
- Modelize and implement programs that will improve organic acquisition and retention while fitting in the customers’ journey (loyalty, referral)
- Operate autonomously; drive programs end to end including business goals, technical solution (with the support of relevant teams) and all customer and seller-facing aspects
- Coordinate task teams around CX initiatives from initiation to successful implementation
- Create & manage CX project roadmap, and drive the initiatives to implement your vision

Yêu cầu công việc

- Strong negotiation skills / ability to convince and influence teams
- Strong ability to investigate problems at hand, dive deep to the root cause of a problem, find systematic gaps, support it with analytical data and finally address the issue
- Minimum 2 years of solid B2C and/or strategy background
- Ability to learn and highly adaptive
- Result oriented, strong commitment to deliver expected outputs
- Preferred master’s degree in business / economics / finance / marketing
- Excellent project management skills, including demonstrated ability to think end-to-end, manage long-term projects and manage multiple projects simultaneously
- Exceptional data management skills, SQL is a plus

Quyền lợi

- KPI Bonus
- Monthly commission
- Training and skills improvement
- Social and health insurance
- 13th month’s bonus
- Lunch and parking allowances
- Annual leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-11-23 22:12:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HCM - Customer Experience Executive / Nhân Viên Chăm Sóc Trải Nghiệm Khách Hàng - Mã tin đăng: 3063429. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Quy mô: Trên 300 người
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng, Mỹ phẩm/Thời trang/Trang sức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/12/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây