HCM - Customer Experience Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
cạnh tranh month
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh , Quận 1
Kinh nghiệm yêu cầu
5-10 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


* Objective


- As the Customer Experience Manager, you will be responsible for conducting cross team projects that will impact the most positively the experience of Maison JSC customers at each step of their journey in a durable way. The CX will bring together task teams and deliver on prioritized initiatives that will add most value in a customer’s lifetime


* Results measurement


- Results for this position are measured


- In increase in customer lifetime value and therefore revenue growth


- In improvement of the NPS scores, both offline and online as well as in improvement of customers feedback


- In improvement in bottom-line revenue generated by a reduction of loss revenues


* Responsibilities


- Analyze customer pain points / needs among several cohorts and touch points to identify the most impactful initiatives to improve CLV


- Benchmark leading actors in customer experience & understand the market to propose the best implementation of CLV initiatives for Maison JSC customers


- Create & manage CX project roadmap, and drive the initiatives to implement your vision


- Coordinate task teams around CX initiatives from initiation to successful implementation


- Modelize and implement programs that will improve organic acquisition and retention while fitting in the customers’ journey (loyalty, referral)


- Operate autonomously; drive programs end to end including business goals, technical solution (with the support of relevant teams) and all customer and seller-facing aspects


Yêu cầu công việc


- Preferred master’s degree in business / economics / finance / marketing


- Minimum 5 years of solid B2C and/or strategy background


- Excellent project management skills, including demonstrated ability to think end-to-end, manage long-term projects and manage multiple projects simultaneously


- Exceptional data management skills, SQL is a plus


- Strong negotiation skills / ability to convince and influence teams


- Strong ability to investigate problems at hand, dive deep to the root cause of a problem, find systematic gaps, support it with analytical data and finally address the issue


- Result oriented, strong commitment to deliver expected outputs


- Ability to learn and highly adaptive


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-05-29 09:30:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HCM - Customer Experience Manager - Mã tin đăng: 1342031. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Quy mô: Trên 300 người
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Bán lẻ / Bán sỉ
Cấp bậc
Quản Lý / Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
5-10 năm
Trình độ yêu cầu
cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/06/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây