HCM - Customer Experience Specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
15 - 18 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are looking for a dynamic and customer- focused individual to join our team as a Customer Experience Specialist at Maison RMI. As a Customer Experience Specialist, your primary responsibility will be to enhance the overall customer experience and satisfaction across both offline and online channels. You will play a crucial role in improving key customer experience metrics such as NPS, CSAT, CES while continuously seeking and utilizing customer feedback to drive improvements.
Key Responsibilities:

Proven experience in improving NPS, CSAT, and CES scores through strategic initiatives and process enhancements.
Experience in providing support to enhance the UI/UX of mobile applications, contributing to performance enhancement
Demonstrated ability to innovate solutions and manage projects aimed at improving customer lifetime value and conversion rates.
Proficiency in developing and managing customer journey maps based on research and feedback.
Excellent cross- functional collaboration skills to ensure seamless implementation of customer- centric initiatives.
Strong analytical skills to analyze customer data and feedback, providing valuable insights for decision- making.
Innovative thinking to create unique and captivating customer experiences, setting the brand apart from competitors.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-09 13:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HCM - Customer Experience Specialist - Mã tin đăng: 4343958. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Chuyên Viên- Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây